eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGwarancja, bledna diagnoza i co dalej › Re: Gwarancja, bledna diagnoza i co dalej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
    ews.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Gwarancja, bledna diagnoza i co dalej
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <X...@1...0.0.1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 25 Jan 2018 23:13:54 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 5
    Message-ID: <5a6a56a4$0$1672$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.170.158
    X-Trace: 1516918436 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1672 83.4.170.158:18583
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1460301479
    X-Received-Bytes: 1234
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:768671
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25-01-18 o 23:00, Budzik pisze:

    > Pytanie: czy serwis powinien pokryć koszt naprawy w ramach gwarancji?
    >
    Powinien, tylko jak dowieść, że EGR było uszkodzone przed upływem gwarancji?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1