    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: kapitalikk <a...@g...com>
    Subject: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Date: Wed, 14 Nov 2018 22:11:04 +0100

    Zakupiłem nawigację wyprodukowaną przez jednego ze światowych
    producentów tych urządzeń.
    Nawigacja posiada w sobie funkcję informująca mnie o radarach.
    Zapytałem producenta pisemnie (email) czy w jednym z państw, gdzie
    zresztą tą nawigację kupiłem, mogę używać zainstalowaną w nawigacji
    funkcję sygnalizująca o umiejscowieniu radaru. Dostałem odpowiedź, że
    spokojnie mogę używać i nie będę ukarany.
    Napisałem drugi raz z innego emaila i dostałem taką sama odpowiedź.
    Napisałem do policji tego kraju i otrzymałem odpowiedź, że za używanie
    tej funkcji zostanę ukarany i otrzymam jeden punkt karny.
    Co zrobić z tym fantem?
    Czy robić z tego aferę koperkową?
    Jakbyście postąpili??
    Może komisję sejmową powołać albo cycuś?
    Może ktoś wie jak taką sprawę poprowadzić umiejętnie?