  • Data: 2018-11-15 16:27:29
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kapitalikk" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Zakupiłem nawigację wyprodukowaną przez jednego ze światowych
    >producentów tych urządzeń.
    >Nawigacja posiada w sobie funkcję informująca mnie o radarach.
    >Zapytałem producenta pisemnie (email) czy w jednym z państw, gdzie
    >zresztą tą nawigację kupiłem, mogę używać zainstalowaną w nawigacji
    >funkcję sygnalizująca o umiejscowieniu radaru. Dostałem odpowiedź, że
    >spokojnie mogę używać i nie będę ukarany.
    >Napisałem drugi raz z innego emaila i dostałem taką sama odpowiedź.
    >Napisałem do policji tego kraju i otrzymałem odpowiedź, że za
> [...]

    No jak to jak - my, praworzadni obywatele, przeslalibysmy policji
    odpowiedz producenta,
    nawigacje oddalibysmy w ramach niezgodnosci z umowa,
    a jezdzilibysmy z przepisowa predkoscia.

    P.S. Automapa przy wjezdzie do Niemiec ostrzega, ze ostrzeganie o FR
    jest nielegalne i pyta sie czy wylaczyc ..

    J.