  • Data: 2018-11-20 14:58:24
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ależ oczywiście że jest.
    > Jak fiskus przesłuchuje firmę która organizowała mi wesele w celu
    > ustalenia ile dostałem w kopertach też nic nie robię.
    > Jak jeden ubecki kapuś na etacie prezydenta obiecał pieniądze
    > też nic nie zrobiłem. Ale nie ośmieszałem się w sieci.

    Od razu widać, że się nie ośmieszasz a poza tym nie masz rozeznania w
    tym co robi US.
    Gotujesz się z powodu tego, że fiskus wystosował jedynie prośbę o
    informację a nie wezwanie. Pomimo tego, że wezwaniem się to nazywało.
    Dalej uważam, że się nie ośmieszam. Tu więcej informacji:
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/c
    zy-polecali-panstwo-komus-zespol-muzyczny,255,0,2420
    223.html
    Tutaj można obejrzeć pismo określane przez urząd skarbowy jako wezwanie
    ale to nie jest wezwanie.

    > A ty poza ośmieszaniem się w sieci co robisz?

    Ja poza ośmieszaniem się szukam potencjalnych pieniędzy, których Ty nie
    widzisz.
    Może ich nie ma ale spróbować warto.
    Jak będę siedział cichutko pod miotłą to nigdy do niczego nie dojdę.