  • Data: 2018-11-19 18:19:44
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2018 o 07:14, Kris pisze:

    > Jaką dokładnie dostałeś odpowiedz?
    > Że możesz używać czy że możesz używać i nie będziesz ukarany?
    > zacytuj najlepiej

    Proszę oto cytat:
    "Dziekujemy za skontaktowanie sie z Garmin Polska.
    W Niemczech moze Pan korzystac z uslugi XXXXXXXX i nie zostanie Pan
    ukarany mandatem, jedyne ograniczenia prawne w Niemczech to zakaz
    uzywania kamery nagrywajacej jazde, czyli jesli jedno z naszych urzadzen
    na przyklad XXXXXXXXXXXXXXX posiada wbudowana kamere do nagrywania to
    jest to urzadzenie zabronione."

    Drugi jest podobny.