  • Data: 2018-11-19 18:24:33
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Powinna. Ale krajow na swiecie duzo, i nie ma sie co dziwic, ze
    > wszytkich przepisow nie znaja.
    > Ale w razie wpadki cie grzecznie przeprosza :-)
    > A bywa, ze i te przepisy niejasne sa, jak np kamery samochodowe w
    > Austrii, czy przewoz nart.

    JF ale oni sprzedają te urządzenia zarówno w Niemczech (mają tak
    siedzibę) jak i w Polsce (Pają tu siedzibę).
    Ja zapytałem czy legalne jest użytkowanie w Niemczech i czy nie zostaję
    ukarany mandatem. Odpowiedzieli, że NIE!!
    Od Policji niemieckiej dostałem podstawę prawną, że za używanie tej
    funkcji w nawigacji satelitarnej grozi 75 EUR mandatu i 1 pkt karny.
    Firma najnormalniej kłamie.