  • Data: 2018-11-16 11:32:01
    Temat: Re: Globalna firma kłamie i naraża na straty - mam dowody
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No jak to jak - my, praworzadni obywatele, przeslalibysmy policji
    > odpowiedz producenta,
    > nawigacje oddalibysmy w ramach niezgodnosci z umowa,
    > a jezdzilibysmy z przepisowa predkoscia.
    JF mnie nie chodzi mi o przepisową prędkość. Mnie chodzi o fakt, że
    miałem wątpliwości o możliwości użytkowania funkcji wykrywania radarów w
    trakcie jazdy po jednym z państw UE i zapytałem producenta czy mogę jej
    używać na terenie tego państwa. Odpowiedział mi pisemnie, że mogę używać
    i nie zostanę ukarany. Złożyłem zapytanie do policji tego kraju o
    użytkowanie tej funkcji i otrzymałem informację o zakazie jej używania
    wraz z podstawą prawną.
    O ile Ty możesz sobie wypisywać różne rzeczy w internecie podczas
    udzielania odpowiedzi to mnie się wydaje, że jednostka Producenta
    działająca w Polsce i udzielająca odpowiedzi ponosi jakąś
    odpowiedzialność za swoje treści. Chyba, że się mylę.

    > P.S. Automapa przy wjezdzie do Niemiec ostrzega, ze ostrzeganie o FR
    > jest nielegalne i pyta sie czy wylaczyc ..
    Tutaj akurat jest informacja. U innego producenta nawigacji samochodowej
    nie ma tej informacji a wręcz przeciwnie mam informację, że mogę ją
    stosować bez strachu o ukaranie.

    Stąd moje pytanie w pierwszym poście.