  • 1. Data: 2017-11-11 19:11:44
    Temat: Gender
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Nigdy nie rozumialem o co te zarzuty, ale teraz chyba rozumiem

    http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-niemcy-urzedy-m
    usza-umozliwic-rejestracje-trzeciej-plci,nId,2462811

    Niemieckie urzędy muszą zapewnić obywatelom możliwość zarejestrowania
    trzeciej, oprócz męskiej i żeńskiej, płci - orzekł Niemiecki Trybunał
    Konstytucyjny w Karlsruhe.

    No i bedzie klopot z toaletami jak w tym kabarecie :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-11-12 02:19:11
    Temat: Re: Gender
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-11, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Konstytucyjny w Karlsruhe.
    > No i bedzie klopot z toaletami jak w tym kabarecie :-)

    Też jestem ciekaw co z toaletami, przebieralniami etc. Tzn. jak sobie ta
    cała poprawnościowo-polityczna maszyna z tym poradzi.

    Czy oprze się to (ostatecznie) o zwykły pragmatyzm czyli trzeciorzędowe
    cechy płciowe, czy przymusi większość do współkorzystania na podstawie
    jakiejś formalnej deklaracji osobniczej.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2017-11-12 11:17:33
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    >
    > Niemieckie urzędy muszą zapewnić obywatelom możliwość zarejestrowania
    > trzeciej, oprócz męskiej i żeńskiej, płci - orzekł Niemiecki Trybunał

    Mi się podoba. Podobno wiele procentowo dzieci
    rodzi się z nie całkiem wykształconą płcią.
    Widziałam z 10 lat temu taki film, o tym w Ameryce.
    I takiemu malcowi zmieniają płeć 3 razy,
    bo nie wiedzą medycy w kturą stronę leczyć.
    Totalny bezsens.
    A jak zarejestrują 3 płeć nie będzie problemu,
    może koło 7 roku życia natura się zdecyduje.
    A pewnie winne były estrogeny z kurczaka fermowego.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2017-11-12 13:34:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-12 o 02:19, Marcin Debowski pisze:
> [...]
    Czy oni na czole maja zapisane kim są? Jakoś do tej pory korzystali z
    toalet to i teraz dadzą sobie radę.

> [...]
    > cechy płciowe, czy przymusi większość do współkorzystania na podstawie
    > jakiejś formalnej deklaracji osobniczej.

    No, niech lepiej nie wytykaja palcami kto jest kto, bo tacy gender to w
    ogóle już ze strachu do toalety nie wejdą.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-11-12 14:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Niemiecki Trybunał Konstytucyjny w Karlsruhe.
    >
    > No i bedzie klopot z toaletami jak w tym kabarecie :-)

    Ok, to troche w formie zartu.
    Sam mam mieszane uczucia bo mam zbyt mała wiedze MEDYCZNA w tym zakresie.
    Ale szukam bo razem z ta wiadomoscia słyszałem, ze czesc osób ma
    rzeczywiście problem z płcią na poziomie medycznym.
    I czytam:
    https://urodaizdrowie.pl/trzecia-plec-czyli-czym-jes
    t-hermafrodytyzm

    I teraz zastanawiam się - skoro tak jest to komu to do cholery miałoby
    przeszkadzac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 6. Data: 2017-11-12 15:18:44
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-11-12, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    > Też jestem ciekaw co z toaletami, przebieralniami etc. Tzn. jak sobie ta
    > cała poprawnościowo-polityczna maszyna z tym poradzi.

    Po prostu nic nie będzie. Życie toczy się dalej.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2017-11-12 23:14:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Nov 2017 13:34:56 +0100, Animka napisał(a):
    > Czy oni na czole maja zapisane kim są? Jakoś do tej pory korzystali z
    > toalet to i teraz dadzą sobie radę.

    https://www.youtube.com/watch?v=jXQvDk0S4jA

    J.

  • 8. Data: 2017-11-13 01:17:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-12, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:

    > Po prostu nic nie będzie. Życie toczy się dalej.

    Albo wte albo wewte przynajmniej na dłuższą metę. Ewentualnie
    jednoosobowe "unisex" co wiąże się zapewne z horendalnymi kosztami.

    W każdym razie zamieszanie narasta już od pewnego czasu.
    http://www.bbc.com/news/uk-england-36395646

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2017-11-13 01:32:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-12, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > I teraz zastanawiam się - skoro tak jest to komu to do cholery miałoby
    > przeszkadzac?

    Myslę, że nikomu nie powinno bo nikomu nic do tego co inna osoba o sobie
    myśli. Problem jest tylko z praktyczną stroną formalno-prawnych
    konsekwencji jakie to wszystko może tworzyć i faktem, że to dość
    wrażliwy społecznie temat wywołujący wiele skrajnych emocji.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2017-11-13 02:35:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>