  • 11. Data: 2017-11-13 05:00:58
    Temat: Re: Gender
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Myslę, że nikomu nie powinno bo nikomu nic do tego co inna osoba o
    > sobie myśli. Problem jest tylko z praktyczną stroną
    > formalno-prawnych konsekwencji jakie to wszystko może tworzyć i
    > faktem, że to dość wrażliwy społecznie temat wywołujący wiele
    > skrajnych emocji.

    Nie ma chyba nic złego w emocjach pod warunkiem ze za nimi pojdzie wiedza
    zamiast indoktrynacji.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 12. Data: 2017-11-13 14:08:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 13 Nov 2017 00:32:58 +0000 (UTC), Marcin Debowski napisał(a):

    > to dość
    > wrażliwy społecznie temat wywołujący wiele skrajnych emocji.

    W sumie likwidacja niewolnictwa i pańszczyzny kiedyś też budziły skrajne
    emocje, ale świat sobie jakoś z nimi poradził i funkcjonuje dalej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 13. Data: 2017-11-13 14:17:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2017-11-13, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > W sumie likwidacja niewolnictwa i pańszczyzny kiedyś też budziły skrajne
    > emocje, ale świat sobie jakoś z nimi poradził i funkcjonuje dalej.

    Myślę, że z tych rzeczy, które wymieniłem emocje są akurat tym mniejszym
    problemem.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2017-11-13 20:21:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-12 o 11:17, Stokrotka pisze:
    > Mi się podoba. Podobno wiele procentowo dzieci
    > rodzi się z nie całkiem wykształconą płcią.

    Ale zdajesz sobie sprawę że trzeba oddzielne toalety dla dziewczynek
    które chcą być chłopcami i dla chłopców co chcą być dziewczynkami i dla
    dziewczynek co były chłopcami ale jednak im się odmieniło... ;-)

  • 15. Data: 2017-11-16 14:51:30
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ale zdajesz sobie sprawę że trzeba oddzielne toalety dla dziewczynek które
    > chcą być chłopcami i dla chłopców co chcą być dziewczynkami i dla
    > dziewczynek co były chłopcami ale jednak im się odmieniło... ;-)

    NIe zrozumiałeś, o co w tym prawie idzie.
    Idzie o możliwość zarejetrowania kogoś, by można mu było wydać podstawowe
    dokumenty itp, np nadać pesel,
    bez określenia płci.
    To nie oznacza, że on czegokolwiek chce.
    Masz dzieciaka i nie wiadomo jeszcze dokładnie.
    Jemu obojętnie jest , na razie.
    Być może to wynika z estrogenuw dodawanyh do żywności,
    ale weź też pod uwagę, że niby płeć zdetermnowana pszez plemnik, czyli od
    pierwszego podziału, ale jednak wcześniacy ratowani są coraz wcześniej, i ta
    płeć coraz mniej pewna.
    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 16. Data: 2017-11-16 15:07:28
    Od: j...@j...org

    On Sunday, November 12, 2017 at 10:19:15 AM UTC+9, Marcin Debowski wrote:

    > Też jestem ciekaw co z toaletami, przebieralniami etc. Tzn. jak sobie ta
    > cała poprawnościowo-polityczna maszyna z tym poradzi.

    A tak:

    https://cdn.sindonews.net/dyn/620/content/2017/03/02
    /53/1184814/panitia-olimpiade-tokyo-2020-siapkan-toi
    let-khusus-kaum-transgender-uvd.jpg

    http://www.irishnews.com/picturesarchive/irishnews/i
    rishnews/2017/03/02/125008695-bfc39cfa-42d4-4e7f-b15
    e-8fbff90606ba.jpg