    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gender
    Date: Sun, 12 Nov 2017 11:17:33 +0100

    > Nigdy nie rozumialem o co te zarzuty, ale teraz chyba rozumiem
    >
    > http://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-niemcy-urzedy-m
    usza-umozliwic-rejestracje-trzeciej-plci,nId,2462811

    > Niemieckie urzędy muszą zapewnić obywatelom możliwość zarejestrowania
    > trzeciej, oprócz męskiej i żeńskiej, płci - orzekł Niemiecki Trybunał
    > Konstytucyjny w Karlsruhe.

    Mi się podoba. Podobno wiele procentowo dzieci
    rodzi się z nie całkiem wykształconą płcią.
    Widziałam z 10 lat temu taki film, o tym w Ameryce.
    I takiemu malcowi zmieniają płeć 3 razy,
    bo nie wiedzą medycy w kturą stronę leczyć.
    Totalny bezsens.
    A jak zarejestrują 3 płeć nie będzie problemu,
    może koło 7 roku życia natura się zdecyduje.
    A pewnie winne były estrogeny z kurczaka fermowego.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)