  • 1. Data: 2017-11-12 10:20:49
    Temat: Stowarzyszenie "Obywatele RP" oskarża policję o bezprawne 45 zatrzymań [Kaczyzm szaleje w Warszawie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,incyden
    t-z-udzialem-obywateli-rp-br-45-osob-trafilo-na-poli
    cje,246025.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-11-12 13:45:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-12 o 10:20, A. Filip pisze:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,incyden
    t-z-udzialem-obywateli-rp-br-45-osob-trafilo-na-poli
    cje,246025.html

    Jak zobaczyłam transmisje na żywo w telewizji to normalnie się
    przestraszyłam. Mnie sie to skojarzyło z wojną.
    Koniec takich bandyckich marszów powinien nastąpić jak najszybciej, żeby
    normalni obywatele zaczęli czuć się bezpiecznie, mogli się bez strachu
    wszędzie premieszczać, a nie siedzieć jak w więzieniu w domu! Pieniądze
    wywalone na te spędy przeznaczyć dla ubogich emerytów. Pewnie sporo
    machlojek finansowych narobili przy okazji w związku z tymi pseudo
    manifestacjami. Polska coraz bardziej upada na "pysk".