  • 1. Data: 2010-11-30 01:07:33
    Temat: FreecoNet
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym
    FreecoNet mają jakieś oszukańcze liczniki co to naliczaja już od samego
    wybrania numeru, od czasu oczekiwania na połączenie. Takich połaczeń w
    bilingu mam multum i jeszcze na dodatek za to płacę. Od "grosika" do
    "grosika" jakaś sumka zawsze się FreecoNetowi od każdego użytkownina
    uzbiera. Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja
    reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej
    poprawy nie ma. Dalej to samo. Dzwonię np. do kogoś czy do administracji
    gdzie nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie (nieraz nikt
    słuchawki nie odbierze), a licznik nabija. W Tlenofonie takich "numerów:
    nie było, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobić jak nie chcę
    zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-11-30 03:46:36
    Temat: Re: FreecoNet
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/29/2010 7:07 PM, animka wrote:
    > Co mam zrobić jak nie chcę zrezygnować z usługi, z której korzystam już
    > parę lat?

    nie rezygnuj.

  • 3. Data: 2010-11-30 07:26:29
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisał(a):

    > Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja
    > reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej
    > poprawy nie ma. Dalej to samo.

    Po co płacisz? Jakby co miesiąc musieli wynajdywać te błędne połączenia i
    je korygować, to szybko by się nauczyli co zrobić żeby nie trafiały na
    fakturę.
    A tak poleciał tylko e-mail do działu rozliczeń, z niego do działu bilingu,
    z niego do central... A centrale VoIPowe są tak skomplikowane że nikomu się
    nie będzie chciało ruszać konfiguracji...

    Henry

  • 4. Data: 2010-11-30 08:07:15
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    On 30/11/2010 02:07, animka wrote:
    > Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym
    > FreecoNet mają jakieś oszukańcze liczniki co to naliczaja już od samego
    > wybrania numeru, od czasu oczekiwania na połączenie.

    Jestem w Freeconet od 2008 r., a taka sytuacja nigdy nie miała miejsce.
    Wczoraj też dzwoniłem i kilka razy miałem zajęte. Teraz sprawdziłem w
    panelu Freeconet, naliczył tylko te naprawdę zrealizowane połączenia.

    Ludek

  • 5. Data: 2010-11-30 12:30:33
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-30 09:07, Ludek Vasta pisze:

    > Jestem w Freeconet od 2008 r., a taka sytuacja nigdy nie miała miejsce.
    > Wczoraj też dzwoniłem i kilka razy miałem zajęte. Teraz sprawdziłem w
    > panelu Freeconet, naliczył tylko te naprawdę zrealizowane połączenia.

    Ale ja jestem przeniesiona z Tlenofonu. Tlenofon przenosił wszystko do
    Freeconet.
    Nie będę Ci udawadniała (wklejała) danych. Ktoś nie ma sekretarki
    automatycznej, czekam na połączenie np. ze 2 minuty, ktoś nie odbiera,
    rozłączam sie,a licznik policzył od czasu wybrania numeru do "położenia
    słuchawki".

    --
    animka

  • 6. Data: 2010-11-30 12:33:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-30 08:26, Henry(k) pisze:

> [...]
    > z niego do central... A centrale VoIPowe są tak skomplikowane że nikomu się
    > nie będzie chciało ruszać konfiguracji...

    Jakbym nie zapłaciła za fakturę to poniosłabym konsekwencje. Poza tym
    musiałabym się już pożegnać z tą telefonią.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-11-30 16:46:51
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-30 13:30, animka pisze:

> [...]
    > automatycznej, czekam na połączenie np. ze 2 minuty, ktoś nie odbiera,
    > rozłączam sie,a licznik policzył od czasu wybrania numeru do "położenia

    moze nie ma sekretarki ale ma centralke ktora odbiera przelacza pod
    wewnetrzny numer i daje sygnal oczekiwania
    ?
    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 8. Data: 2010-11-30 23:19:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:46:51 +0100, Kotlet napisał(a):
    /../

    > moze nie ma sekretarki ale ma centralke ktora odbiera przelacza pod
    > wewnetrzny numer i daje sygnal oczekiwania ?

    Ale świnie. Trzaby sprawdzić z innego numeru.

  • 9. Data: 2010-12-01 13:55:44
    Od: FreecoNet <i...@f...pl>

    On 30 Lis, 02:07, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > nie było, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobić jak nie chcę
    > zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?

    Na platformie FreecoNet rozmowa naliczana jest dopiero z momentem
    nawiązania połączenia (w żadnym wypadku nie w trakcie oczekiwania).
    Dotyczy to zarówno oferty natywnej jak i Tlenofon (z której korzystają
    przeniesieni użytkownicy). Jak napisał jeden z uczestników dyskusji
    możliwe, że pod wybranym numerem zgłasza się centrala telefoniczna i
    daje sygnał oczekiwania. Wtedy połączenie naturalnie jest naliczane
    ponieważ de facto zostało odebrane.

    Prosimy o podanie numeru zgłoszenia, który został Pani odesłany w
    odpowiedzi na przesłanego maila. Sprawdzimy i przeanalizujemy sprawę,
    gdyż opisana sytuacja nie jest możliwa.

    Pozdrawiamy,
    Zespół FreecoNet

  • 10. Data: 2010-12-03 13:34:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-01 00:19, Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:46:51 +0100, Kotlet napisał(a):
    > /../

    > Ale świnie. Trzaby sprawdzić z innego numeru.

    W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za
    niepołączone-oczekiwanie na połaczenie. Można jeszcze było sobie
    sprawdzić wykres połączenia (także czy odebrane, czy nie), a we
    FreeConet to jakaś lipa!

    --
    animka