eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFreecoNet › Re: FreecoNet
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!news.nask.pl!news.nask.org
    .pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!postnews.google.
    com!w18g2000vbe.googlegroups.com!not-for-mail
    From: FreecoNet <i...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: FreecoNet
    Date: Wed, 1 Dec 2010 05:55:44 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 43
    Message-ID: <e...@w...googlegroups.com>
    References: <id1iov$6bb$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.16.111
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1291211745 23868 127.0.0.1 (1 Dec 2010 13:55:45 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 1 Dec 2010 13:55:45 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: w18g2000vbe.googlegroups.com; posting-host=89.78.16.111;
    posting-account=zI3MoAoAAABwEl0LEcX7VtNronicd6ed
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.3)
    Gecko/20100401 Firefox/3.6.3,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:661258
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Lis, 02:07, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym
    > FreecoNet mają jakieś oszukańcze liczniki co to naliczaja już od samego
    > wybrania numeru, od czasu oczekiwania na połączenie. Takich połaczeń w
    > bilingu mam multum i jeszcze na dodatek za to płacę. Od "grosika" do
    > "grosika" jakaś sumka zawsze się FreecoNetowi od każdego użytkownina
    > uzbiera. Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja
    > reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej
    > poprawy nie ma. Dalej to samo. Dzwonię np. do kogoś czy do administracji
    > gdzie nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie (nieraz nikt
    > słuchawki nie odbierze), a licznik nabija. W Tlenofonie takich "numerów:
    > nie było, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobić jak nie chcę
    > zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?
    >
    > --
    > animka

    Na platformie FreecoNet rozmowa naliczana jest dopiero z momentem
    nawiązania połączenia (w żadnym wypadku nie w trakcie oczekiwania).
    Dotyczy to zarówno oferty natywnej jak i Tlenofon (z której korzystają
    przeniesieni użytkownicy). Jak napisał jeden z uczestników dyskusji
    możliwe, że pod wybranym numerem zgłasza się centrala telefoniczna i
    daje sygnał oczekiwania. Wtedy połączenie naturalnie jest naliczane
    ponieważ de facto zostało odebrane.

    Prosimy o podanie numeru zgłoszenia, który został Pani odesłany w
    odpowiedzi na przesłanego maila. Sprawdzimy i przeanalizujemy sprawę,
    gdyż opisana sytuacja nie jest możliwa.

    Pozdrawiamy,
    Zespół FreecoNet

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1