  • 1. Data: 2010-11-29 21:29:06
    Temat: Ustawa o ZSEE - gdzie zgłaszać jej łamanie
    Od: Jasko Bartnik <b...@g...com>

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie łamania ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i
    elektronicznym. Jestem w supermarkecie, kupuję cztery świetlówki, bo
    poprzednie cztery się przepaliły i przy kasie oddaję te stare.
    Kasjerka mówi, że ona nie jest od tego - żeby iść do informacji. W
    informacji mówią, że oni to tylko tak baterie przyjmują i żeby na
    bambus spadać. Gdzie zgłaszać taką niewiedzę, żeby im się wreszcie do
    skóry dobrali... poprzednim razem było identycznie (ale wtedy byłem u
    nich osobiście i zmusiłem ich do wzięcia; dzisiaj żona była i dała się
    omamić). Domyślam się, że podobnie mają inni uczciwi, którzy muszą
    płacić w tym sklepie KGO. Policja? Inspektor Ochrony Środowiska? I
    jaka to jest klasyfikacja czynu...

    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Jan Bartnik