  • 11. Data: 2010-12-03 19:36:26
    Temat: Re: FreecoNet
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2010-12-03 14:34, animka wrote:
    > W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za
    > niepołączone-oczekiwanie na połaczenie. Można jeszcze było sobie
    > sprawdzić wykres połączenia (także czy odebrane, czy nie), a we
    > FreeConet to jakaś lipa!

    Przestań jęczeć i zajmij się sprawą "w realu".

    Wyślij reklamację na piśmie, po mailu czy telefonie nikt palcem nie
    kiwnie. Nie wiem czy są podstawy żądania zwrotu kosztu poleconego.

    gacek

  • 12. Data: 2010-12-03 19:38:04
    Od: gacek <g...@w...pl>

    On 2010-11-30 02:07, animka wrote:
    > Co mam zrobić jak nie chcę
    > zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?

    No właśnie. Mam podobnie. Chleb razowy z pobliskiej piekarni tyle czasu
    kosztował 2.20, a teraz 2.60. Co mam zrobić, żeby nie rezygnować z ceny
    2.20?

    gacek

  • 13. Data: 2010-12-03 20:06:53
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/3/2010 1:38 PM, gacek wrote:

    > No właśnie. Mam podobnie. Chleb razowy z pobliskiej piekarni tyle czasu
    > kosztował 2.20, a teraz 2.60. Co mam zrobić, żeby nie rezygnować z ceny
    > 2.20?

    przerzuć się na chleb o mniejszej wadze. moze nawet wyjsc taniej niz 2.20

    jak nie ma, to na bułki.