  • 1. Data: 2004-06-21 09:43:11
    Temat: Europejski Fundusz Budowlany sp. z o.o. we Wrocławiu
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    Do Wszystkich,

    prośba,

    czy Ktoś dysponuje aktualnym adresem Europejskiego Funduszu Budowlanego Sp. z
    o.o. we Wrocławiu?

    adres: Włodkowica 21/5 jest już nieaktualny,
    w ostateczności skorzystam z KRS,

    pzdr

    marek radwański
    przk w Poznaniu

  • 2. Data: 2004-06-21 10:55:10
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Marek Radwański wrote:

> [...]
    >
    > czy Ktoś dysponuje aktualnym adresem Europejskiego Funduszu
    > Budowlanego Sp. z o.o. we Wrocławiu?
    >
    > adres: Włodkowica 21/5 jest już nieaktualny,

    yyyy... to ci u których klient ostatnio wziął zakładników?
    Planujesz nastepną akcję? ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2004-06-21 11:27:01
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > yyyy... to ci u których klient ostatnio wziął zakładników?

    nie ci, tamci byli z lublina, ci - z wrocławia, a ostatnie ślady wskazują na
    warszawę, :-)

    > Planujesz nastepną akcję? ;-)

    bardziej prozaicznie - sąd domaga się wskazania prawidłowego adresu
    pozwanego, bo nie może doręczyć nakazu zapłaty,

    pzdr

    marek radwański

  • 4. Data: 2004-06-21 12:35:13
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 21 cze o godzinie 13:27, na pl.soc.prawo, Marek Radwański
    napisał(a):

    > bardziej prozaicznie - sąd domaga się wskazania prawidłowego adresu
    > pozwanego, bo nie może doręczyć nakazu zapłaty,

    O rany.... to jeszcze Ty musisz prowadzić /śledztwo/ żeby przedstawić
    aktualny ich adres??
    Najlepiej to przed wniesieniem sprawy do sądu takowego delikwenta
    /zaaresztować/ i dostarczyć na salę - bo przecież odpowiedzialne za takowe
    działania służby mają za dużo roboty :D

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2004-06-21 12:48:58
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Najlepiej to przed wniesieniem sprawy do sądu takowego delikwenta
    > /zaaresztować/ i dostarczyć na salę - bo przecież odpowiedzialne za takowe

    spółkę z o.o. w sprawie cywilnej na rozprawę doprowadzić? :-)),

    nawet przy naszym wysoce prokonsumenckim prawie (wszystkie dyrektywy
    implementowaliśmy przed terminem - to chyba prawo mamy wysoce prokonsumenckie?
    - tylko law in action kuleje...) ,

    pzdr

    marek radwanski

  • 6. Data: 2004-06-21 13:36:11
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2004 09:43:11 +0000 (UTC), Marek Radwański
    <l...@g...pl> napisał:

> [...]
    > Sp. z
    > o.o. we Wrocławiu?
    >
    > adres: Włodkowica 21/5 jest już nieaktualny,

    EFB? Czy to przypadkiem nie jest jeden z tych argentyńskich pożyczkodawców?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 7. Data: 2004-06-21 13:47:15
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > EFB? Czy to przypadkiem nie jest jeden z tych argentyńskich pożyczkodawców?

    Jest.

    KG

  • 8. Data: 2004-06-21 13:48:55
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek Radwański wrote:

    > czy Ktoś dysponuje aktualnym adresem Europejskiego Funduszu Budowlanego Sp. z
    > o.o. we Wrocławiu?
    > adres: Włodkowica 21/5 jest już nieaktualny,
    > w ostateczności skorzystam z KRS,

    To chyba jedyne wyjście, bo ta firma raczej już nie działa...
    A w KRS cały czas jest ten adres, a przynajmniej jeszcze niedawno był...

    KG

  • 9. Data: 2004-06-21 13:49:40
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek Radwański wrote:
    > nawet przy naszym wysoce prokonsumenckim prawie (wszystkie dyrektywy
    > implementowaliśmy przed terminem

    tylko dlaczego w ten sposób...

    KG

  • 10. Data: 2004-06-21 13:59:26
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Mon, 21 Jun 2004 15:47:15 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

> [...]

    racja. Skleroza nie boli. Nie tak dawno protokołowałem na sprawie o
    uchylenie się od skutków oświadczenia woli o przystąpieniu do owego
    europejskiego funduszu. Zarzut błędu chwycił ale co z tego. Podejrzewam,
    że powódka będzie sobie teraz mogła ten wyrok z klauzulą oprawić w ramki i
    powiesić na ścianie, bo komornik to tam chyba wiele nie zwojuje.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant