  • 1. Data: 2004-06-21 11:00:12
    Temat: gdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od reklamacji?
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    Witam!

    1.Mam problem nie wiem dokladnie jak nazywa sie instytucja gdzie moge zlozyc
    skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej Wrocław)
    2.czy moge sie odwolac od wedlug mnie zle uwzglednionej reklamacji? jaki mam
    na to termin i gdzie sie z tym zglosic?

    Z gory dzieki
    Pozdrawiam
    kolin

  • 2. Data: 2004-06-21 11:19:31
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zlozyc
    > skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej

    wszystko zalezy jaką działalność prowadzi dana firma (handel, transport,
    bank....)
    ale możesz iść do Rzecznika praw konsumenta ze skargą.

  • 3. Data: 2004-06-21 19:05:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]

    zlozyc
    > skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej

    Inspekcja Handlowa i Rzecznik Konsumenta, to na pewno. Po za ty, jeszcze
    zostaje korporacja, o ile w tym wypadku jakaś istnieje.

    > 2.czy moge sie odwolac od wedlug mnie zle uwzglednionej reklamacji? jaki
    mam
    > na to termin i gdzie sie z tym zglosic?

    Sąd - Wydział Cywilny. Owa skarga nazywa się popularnie pozwem.

  • 4. Data: 2004-06-23 21:22:37
    Od: "RF" <r...@p...gazeta.pl>