1. Data: 2004-06-21 11:00:12
Temat:gdzie zlozyc skarge na niekompetenta firme i odwolac sie od reklamacji?
Od:"kolin82" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

1.Mam problem nie wiem dokladnie jak nazywa sie instytucja gdzie moge zlozyc
skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej Wrocław)
2.czy moge sie odwolac od wedlug mnie zle uwzglednionej reklamacji? jaki mam
na to termin i gdzie sie z tym zglosic?

Z gory dzieki
Pozdrawiam
kolin

2. Data: 2004-06-21 11:19:31
Od:"bella" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolin82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zlozyc
> skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej

wszystko zalezy jaką działalność prowadzi dana firma (handel, transport,
bank....)
ale możesz iść do Rzecznika praw konsumenta ze skargą.

3. Data: 2004-06-21 19:05:29
Od:"Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zlozyc
> skarge na firme za zle potraktowanie mnie jako klienta. (najlepiej

Inspekcja Handlowa i Rzecznik Konsumenta, to na pewno. Po za ty, jeszcze
zostaje korporacja, o ile w tym wypadku jakaś istnieje.

> 2.czy moge sie odwolac od wedlug mnie zle uwzglednionej reklamacji? jaki
mam
> na to termin i gdzie sie z tym zglosic?

Sąd - Wydział Cywilny. Owa skarga nazywa się popularnie pozwem.

4. Data: 2004-06-23 21:22:37
Od:"RF" <r...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora