  • 11. Data: 2004-06-21 14:15:27
    Temat: Re: Europejski Fundusz Budowlany sp. z o.o. we Wrocławiu
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Falkenstein wrote:
    > racja. Skleroza nie boli. Nie tak dawno protokołowałem na sprawie o
    > uchylenie się od skutków oświadczenia woli o przystąpieniu do owego
    > europejskiego funduszu. Zarzut błędu chwycił ale co z tego. Podejrzewam,
    > że powódka będzie sobie teraz mogła ten wyrok z klauzulą oprawić w ramki
    > i powiesić na ścianie, bo komornik to tam chyba wiele nie zwojuje.

    takie wyroki bardzo ładnie wyglądają :)
    I dlaczego od razu wykluczasz, że członkowie zarządu nie mają żadnego
    majątku? ;)

    KG

  • 12. Data: 2004-06-21 15:21:10
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał(a):

> [...]
    Sp. z

    > To chyba jedyne wyjście, bo ta firma raczej już nie działa...
    > A w KRS cały czas jest ten adres, a przynajmniej jeszcze niedawno był...
    >
    > KG

    wyniki dochodzenia podaję :-)

    1. adres, jak w pierwszym poście,
    2.ul. Żurawia 32/34
    00 -515 Warszawa
    3.ul.Krępicka 31/9
    Wrocław

    ponadto podobno spółka sprzedana, właściel nowy nie żyje , bo jakoby się
    zaczadził z całą familią,
    samo życie...,

    pzdr

    marek radwański

  • 13. Data: 2004-06-21 15:30:29
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    > wyniki dochodzenia podaję :-)
    >
    > 1. adres, jak w pierwszym poście,
    > 2.ul. Żurawia 32/34
    > 00 -515 Warszawa
    > 3.ul.Krępicka 31/9
    > Wrocław
    >
    > ponadto podobno spółka sprzedana, właściel nowy nie żyje , bo jakoby się
    > zaczadził z całą familią,
    > samo życie...,

    aha, nie będę podawał, że o jakiejś bezskutecznej egzekucji komorniczej też
    dzisiaj już dowiedziałem się,
    reasumując, prawomocny nakaz zapłaty oprawiony w ramki będzie bardzo ładnie
    wyglądał na ścianie,

    pzdr

    marek radwański

  • 14. Data: 2004-06-21 16:22:45
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Marek Radwański wrote:
    > wyniki dochodzenia podaję :-)
    >
    > 1. adres, jak w pierwszym poście,
    > 2.ul. Żurawia 32/34
    > 00 -515 Warszawa

    To już chyba dawno nieaktualne, z Warszawy zniknął jakoś na początku
    roku zamykając wszystkie punkty. To z KRS czy z umowy?

    KG

  • 15. Data: 2004-06-22 13:32:04
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...pl>

    kam <X#k...@w...pl.#X> napisał(a):

    > To już chyba dawno nieaktualne, z Warszawy zniknął jakoś na początku
    > roku zamykając wszystkie punkty. To z KRS czy z umowy?

    w krs, jakoby cały czas figuruje adres z wrocławia - ul. Włodkowica, musze to
    sprawdzić drogą oficjalną

    pzdr

    marek radwański