  • 21. Data: 2024-03-03 08:57:44
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 07:27, Shrek pisze:

    > No właśnie problem w tym że nie są. Nawet nauczycielka nie jest.

    > Ty to chyba jesteś nieźle oderwany od rzeczywistości. Chłopak kopie
    > gdzie popadnie, również w głowę innych łącznie z nauczycielkami. I
    > oczywiście rozwala wszelkie zajęcia, niszczy innym ich zabawki albo
    > rozwala ich jedzenie. Albo ucieka z klasy.

    I serio to ja jestem oderwany od rzeczywistości, mówiąc: jest was 30
    razy więcej od niego, powinniście sobie z nim poradzić? Czy Ty
    postulujący rozwiązanie tego poprzez wprowadzenie regulacji prawnych ;)

    PD

  • 22. Data: 2024-03-03 09:00:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 08:57, PD pisze:

    > I serio to ja jestem oderwany od rzeczywistości, mówiąc: jest was 30
    > razy więcej od niego, powinniście sobie z nim poradzić?

    Jakich nas? I co sugerujesz - że któryś rodzic powinien tam wejść i mu
    wpierdol spuścić? Czy że dzieciaki powinny się skrzyknąć i kolesia
    wyłomotać? Sądzisz że to go wyleczy z ADHD?

    Chyba sobie daruję dyskusję z tobą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2024-03-03 09:30:21
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 09:00, Shrek pisze:

    > Jakich nas? I co sugerujesz - że któryś rodzic powinien tam wejść i mu
    > wpierdol spuścić? Czy że dzieciaki powinny się skrzyknąć i kolesia
    > wyłomotać? Sądzisz że to go wyleczy z ADHD?

    Was - miałem na myśli resztę dzieciaków. Tak, w przypadku agresji
    powinien dostać gonga, 2-3 razy załatwiło by sprawę, bo ADHD to nie jest
    choroba powodująca zapominanie wydarzeń z przed godziny. ADHD to nie
    jest choroba pozbawiająca instynktu samozachowawczego.

    > wyłomotać? Sądzisz że to go wyleczy z ADHD?

    To się zdecyduj, czy rozmawiamy o bezpieczeństwie Twojego dziecka i
    sposobach jego zapewnienia, czy o leczeniu typka.

    > Chyba sobie daruję dyskusję z tobą...

    Słusznie. Dyskutuj z tymi którzy mają zdanie na temat takie jak Ty :P

    PD

  • 24. Data: 2024-03-03 09:35:41
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 2.03.2024 o 20:46, nadir pisze:

    > A tych co nie zdecydowali jaką mają płeć też będziemy leczyć przymusowo?
    Primo, nie są niebezpieczni a secundo nie ma terapii. Unikaj
    niekonstruktywnych zaczepek.

  • 25. Data: 2024-03-03 09:42:46
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 2.03.2024 o 21:34, nadir pisze:

    > Opiekunowie, sędziowie, lekarze..., każdy kto twierdzi/uważa, że są
    > nieszkodliwi i mogą spokojnie hasać po ziemi.

    > Wiek emerytalny już dawno powinien być zrównany, bo to jawna nierówność
    > i dyskryminacja.

    Ale tylko wtedy gdy czas ciąży i karmienia cyckiem (jakieś 3 lata na
    jednego bachora) zostanie wliczony do stażu pracy. A jak się nie podoba,
    to se ródź i dawaj cyca sam :)

  • 26. Data: 2024-03-03 09:50:50
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 09:30, PD pisze:

> [...]
    > choroba powodująca zapominanie wydarzeń z przed godziny. ADHD to nie
    > jest choroba pozbawiająca instynktu samozachowawczego.

    Jeszcze jedno, przeskaluj to sobie. Wyobraź sobie, że typek z ADHD to
    Putin, a reszta klasy to kraje europy. Czemu te kraje europy nie idą
    drogą "zło dobrem zwyciężaj"? Bo to jest Panie Shreku kurwabezsensu.

    PD

  • 27. Data: 2024-03-03 12:45:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 03.03.2024 o 09:50, PD pisze:

    > Jeszcze jedno, przeskaluj to sobie. Wyobraź sobie, że typek z ADHD to
    > Putin, a reszta klasy to kraje europy. Czemu te kraje europy nie idą
    > drogą "zło dobrem zwyciężaj"? Bo to jest Panie Shreku kurwabezsensu.

    A jaką niby idą?

  • 28. Data: 2024-03-03 13:34:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

> [...]
    > bardziej niebezpieczny niż pijany kierowca a się to ignoruje i
    > uznajejego prawo do chorowania bez leczenia a potem się mu nie
    > przypisuje winy bo chory. W takiej sytuacji to nie jest stygmatyzacja a
    > rozsądne stwierdzenie faktu.

    > Problem w tym że tak nie jest. A potem pomijając już codzienne akcje
    > które odpierdalają to jeden zadźga losowego pięciolatka, drugi
    > przejedzie w Spocie na monciaku samochodm, teraz mamy dwa miesiące
    > nowego roku a ju jedna kilentka zamordowała obu rodziców, 2 osoby w
    > sytanie krytyczny (jedna to już w zasadzie wiadomo jak się skończy:( ),

    Zapomniałeś o jeszcze jednym psycholu. W Warszawie. Napadł na
    Białorusinkę, dusił, zgwałcił, obrabował. Pani, niestety, w szpitalu
    nie udało się uratować już.
    Swoją drogą piszą, że zaciągnął ją z ulicy na której byli ludzie.
    Bez jakiejkolwiek reakcji tychże.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 29. Data: 2024-03-03 13:57:13
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Swoją drogą piszą, że zaciągnął ją z ulicy na której byli ludzie.

    Ludzie o piątej rano w niedzielę?

    > Bez
    > jakiejkolwiek reakcji tychże.

    Ło jej, pewnie spali.

  • 30. Data: 2024-03-03 14:06:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-03, PD <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > To się zdecyduj, czy rozmawiamy o bezpieczeństwie Twojego dziecka i
    > sposobach jego zapewnienia, czy o leczeniu typka.

    I tyle się z tego dzieci nauczą, że problemy rozwiązuje się przez
    spuszczenie wpierdolu. Może łebka coś nauczy a może nie nauczy. Może
    dostanie wpierdol tak, że głowni wykonawcy wpierdolu skończą przed sądem
    rodzinnym. A jeszcze smaczek taki, że tu rodzice tego dzieciaka wcale
    nie uważają, że się dobrze dzieje. To najlepiej spuścić od razu i im
    wpierdol, to się będą go bali do szkoły posyłać. Już pominę ten
    drobiazg, że to dzieciak pewnie z faktycznymi problemami i trzeba mu
    jakoś pomóc a nie katować. Potem się będziesz dziwił jak za n-lat
    przyjdzie do szkoły z nożem co by się za ten wpierdol zemścić.

    > Słusznie. Dyskutuj z tymi którzy mają zdanie na temat takie jak Ty :P

    Mam wrażenie, że umknęło Ci jakoś jak bardzo czasy się zmieniły od
    takich lat 70 czy wcześniej.

    Ten dzieciak powinien mieć stałą opiekę psychologa/psychiatry. Pewnie i
    popartą jakąś farmą. Nie wiem co robią w szkołach specjalnych, ale tam
    też przeciez nie może nikomu spuszczać łomotu. Jeśli jest bardzo
    agresywny to niestety chyba powinno być coś w trybie zamkniętym, aż go
    ustabilizują.

    --
    Marcin