  • 31. Data: 2024-03-03 14:16:35
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Poniekąd masz rację. Natomiast pierwotnym problem jest to, że chorzy
    > psychicznie są praktycznie bezkarni do czasu odwalenia takiej akcji jak
    > tu. I potem ciężko nazwać to stygmatyzacą, skoro taki człowiek jest
    > bardziej niebezpieczny niż pijany kierowca a się to ignoruje i
    > uznajejego prawo do chorowania bez leczenia a potem się mu nie
    > przypisuje winy bo chory. W takiej sytuacji to nie jest stygmatyzacja a
    > rozsądne stwierdzenie faktu.

    I tak nie powinno być. Jeśli robią coś co jest niezgodne z prawem i
    robią to notorycznie to ktoś powinien się nimi zająć.

    > Problem w tym że tak nie jest. A potem pomijając już codzienne akcje
    > które odpierdalają to jeden zadźga losowego pięciolatka, drugi
    > przejedzie w Spocie na monciaku samochodm, teraz mamy dwa miesiące
    > nowego roku a ju jedna kilentka zamordowała obu rodziców, 2 osoby w
    > sytanie krytyczny (jedna to już w zasadzie wiadomo jak się skończy:( ),
    > cztery w krytcznym. Zapewne wszyscy albo większośc leczona - na zasadzie
    > masz tu tabletki a chory je wypierdala do śmieci bo przecież każdy
    > porządny wariat wie, że to on akurat jest normalny a reszta pierdolnięta...

    Też możliwe, że nie wszyscy sprawiali jakiekolwiek kłopoty przed
    odwaleniem numeru. Co wtedy?

    > No dobra - ale co?

    Tak jak napisałem w odpowiedzia do PD, MZ stała opieka
    psychologiczna/lekarska z odpowiednimi dragami.

    > https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,17
    138969,szaleniec-z-sopockiego-monciaka-nie-stanie-pr
    zed-sadem-sprawa.html

    A, już o tym zdąrzyłem zapomnieć. Jakiś tryb kontroli by się przydał.
    Nie wiem na ile kontrola czy bierze leki jest ekonomicznie wykonalna.
    Ale jak ma problemy i istnieje ryzyko (oszacowane, bo np. wczesniej juz
    cos wywinal), to jakieś w miarę regularne wywiady/badania.

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2024-03-03 14:43:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    alojzy nieborak napisał(a) :

    > Ludzie o piątej rano w niedzielę?

    > Ło jej, pewnie spali.

    Widocznie w Twoim serwisie informacyjnym podali godzinę. W moim nie
    podano i autor informacji wymyślił ludzi na ulicy. Co nie dziwi,
    biorąc pod uwagę współczesne łżedziennikarstwo.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 33. Data: 2024-03-03 15:13:43
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-03-03 o 14:43, Zbynek Ltd. pisze:

    > Widocznie w Twoim serwisie informacyjnym podali godzinę. W moim nie
    > podano i autor informacji wymyślił ludzi na ulicy.

    W wajśawce to i posła potrafią pobić, kulsony musiały mieć jakiś powód
    aby go sponiewierać:)

    A tu? Nie wiemy, być może zataczała się. Łatwa ofiara.
    Profesjonalny złodziej to i zostawi jaki grosz na powrót, w PRyLu tak
    robili. A dziś? Zdziczenie.

    > Co nie dziwi, biorąc
    > pod uwagę współczesne łżedziennikarstwo.

    https://pbs.twimg.com/media/GHMvqGsXMAA3GEZ?format=j
    pg&name=small
    https://pbs.twimg.com/media/GHvKc8HWkAA1dt3?format=j
    pg&name=small

  • 34. Data: 2024-03-03 15:40:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.03.2024 o 09:42, Jacek pisze:

    > Ale tylko wtedy gdy czas ciąży i karmienia cyckiem (jakieś 3 lata na
    > jednego bachora) zostanie wliczony do stażu pracy.

    Skąd się urwałeś? Urlop wychowawczy i macierzyński jak najbardziej liczy
    się to stażu pracy.

    > A jak się nie podoba, to se ródź i dawaj cyca sam :)

    Nadal mężczyzna będzie musiał pracować do emerytury dłużej niż kobieta,
    więc kombinuj dalej.

  • 35. Data: 2024-03-03 15:45:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.03.2024 o 09:35, Jacek pisze:

    > Primo, nie są niebezpieczni

    Tak samo jak nie wszyscy niepoczytalni też są niebezpieczni.

    > a secundo nie ma terapii.

    Na urojenia, jak najbardziej jest. Tyle że o płci nie decydują czyjeś
    urojenie albo obecność członka lub jego brak.

    > Unikaj niekonstruktywnych zaczepek.

    Więc po chooj się wpierdalasz?

  • 36. Data: 2024-03-03 15:54:09
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 03.03.2024 o 07:28, Shrek pisze:

    > Nie - jak jest chory to umorzenie z powodu niepoczytalności.

    No nie do końca, niepoczytalnemu można formalnie naskoczyć, ale jest
    jeszcze art. 427 KC. Więc ktoś i tak powinien "beknąć", a tym bardziej
    gdy niepoczytalny dopuszcza się recydywy. Tylko jak to zwykle u nas,
    sprawy, szczególnie te cywilne, trwają latami, ale tu znowu wracamy do
    zajebistości naszego państwa.

  • 37. Data: 2024-03-03 17:00:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 09:50, PD pisze:

    > Jeszcze jedno, przeskaluj to sobie. Wyobraź sobie, że typek z ADHD to
    > Putin, a reszta klasy to kraje europy. Czemu te kraje europy nie idą
    > drogą "zło dobrem zwyciężaj"? Bo to jest Panie Shreku kurwabezsensu.

    Może niech jeszcze zerówkowicze bombę atomową w klasie odpalą...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-03-03 17:08:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 15:54, nadir pisze:

> [...]
    > gdy niepoczytalny dopuszcza się recydywy. Tylko jak to zwykle u nas,
    > sprawy, szczególnie te cywilne, trwają latami, ale tu znowu wracamy do

    Niby tak, ale koleś jest dorosły i oficjalnie nie ubezwłasnowolniony. No
    i za ciężko wycenić groźby, darcie ryja, rzucanie kurwami jak dzieci to
    słyszą itp.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 39. Data: 2024-03-03 17:18:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 13:34, Zbynek Ltd. pisze:

    > Zapomniałeś o jeszcze jednym psycholu. W Warszawie. Napadł na
    > Białorusinkę, dusił, zgwałcił, obrabował. Pani, niestety, w szpitalu nie
    > udało się uratować już.

    Ten to póki co nie psychol.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2024-03-03 17:31:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I tak nie powinno być. Jeśli robią coś co jest niezgodne z prawem i
    > robią to notorycznie to ktoś powinien się nimi zająć.

    No ale się nikt nie zajmuje dopóki kogoś poważnie nie uszkodzą albo nie
    zabiją. I jak o tym głośno mówię, to jest to proste stwierdzenie faktu a
    nie żadna stygmatyzacja.

    > Też możliwe, że nie wszyscy sprawiali jakiekolwiek kłopoty przed
    > odwaleniem numeru. Co wtedy?

    Wtedy siła wyższa.

    > Tak jak napisałem w odpowiedzia do PD, MZ stała opieka
    > psychologiczna/lekarska z odpowiednimi dragami.

    No ale z jakiegoś powodu tego nie ma. Na razie nie wiadomo dlaczego -
    może go diagnozują, może rodzice kłamią, może po prostu nie chcą go
    farmakologicznie leczyć - nie wiem (choć nie podejrzewam żeby ci
    konkretnie samotowali farmę). Pomińmy na razie to że rodzice
    współpracują (co mi akurat kompikuje sprawę która inaczej byłaby
    prosta). Powiedzmy że go nie chcą faszerować lekami (dość popularna
    postawa). Co wtedy - gość fizycznie bije inne dzieci i nauczycielki,
    ucieka z grupy itd, rodzice wklepują w googla "ADHD szkoła" i sam zobać
    - same prawa dzieci z ADHD, rodziców dzieci z ADHD jak nauczyciele mają
    postepować z dzićmi z ADHD żeby ich nie stresować. Nic o tym co z resztą
    dzieci, która pada ofiarą takiej sytuacji,

> [...]
    >
    > A, już o tym zdąrzyłem zapomnieć. Jakiś tryb kontroli by się przydał.
    > Nie wiem na ile kontrola czy bierze leki jest ekonomicznie wykonalna.

    Hmmm. Jest - niech przychodzi na zastrzyki albo siedzi w zakładzie
    zamkniętym.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!