  • 1. Data: 2024-02-27 13:22:02
    Temat: Newg live
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    https://www.youtube.com/live/CDv_tLnpwVo?si=jN067vvL
    6rqEYP9O
    Newag się wije.

    Robert

  • 2. Data: 2024-02-27 15:24:31
    Temat: Re: Newg live
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > https://www.youtube.com/live/CDv_tLnpwVo?si=jN067vvL
    6rqEYP9O
    > Newag się wije.

    Czy to jest publikowane na jakiejś innej platformie no rządowej a nie
    tylko YT?

  • 3. Data: 2024-02-27 16:02:13
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 15:24, io pisze:
    6rqEYP9O
    > Czy to jest publikowane na jakiejś innej platformie no rządowej a nie
    > tylko YT?

    3 godziny :-(. Nie ma gdzieś jakiegoś streszczenia?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 4. Data: 2024-02-27 16:30:31
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > 3 godziny :-(. Nie ma gdzieś jakiegoś streszczenia?

    Tylko przeklikałem z grubsza. Zamawiający/użytkownik wysłał kilka
    lokomotyw do NEWAG`u aby ci naprawili i postawili diagnozę czemu się
    zepsuło. Newag naprawił ale diagnozy nie napisał:)
    I tak se pogrywali przez lat kilkanaście.

  • 5. Data: 2024-02-27 17:51:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Prawniczka tej firmy zaatakowała posła i powiedziała że po 15
    października są nowe zasady.
    Później dyrektorek próbował cytować jakiegoś ministra że te pociągi
    jednak działają na tle innych

    KURWA MAĆ

    Nie o tym jest KOMISJA.

    Producent manipulował oprogramowaniem aby zwiększyć korzyści swoje
    majątkowe.

    Jest to udowodnione przez specjalistów od softu

  • 6. Data: 2024-02-27 20:32:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 17:51, _Master_ pisze:
> [...]
    > majątkowe.
    >
    > Jest to udowodnione przez specjalistów od softu

    Newag idzie w kierunku, że do tych sterowników może wgrać każdy.

    Robert

  • 7. Data: 2024-02-27 20:34:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 16:30, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > zepsuło. Newag naprawił ale diagnozy nie napisał:)
    > I tak se pogrywali przez lat kilkanaście.

    Bo to nie była awaria, tylko zamierzone działanie :-)
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 8. Data: 2024-02-27 20:36:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.02.2024 o 17:51, _Master_ pisze:
    > Producent manipulował oprogramowaniem aby zwiększyć korzyści swoje
    > majątkowe.

    To rzecz, której się obawiam przy każdym bardziej skomplikowanych
    urządzeniu, gdzie można sztucznie manipulować jego awaryjnością.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2024-02-27 20:37:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Tylko przeklikałem z grubsza. Zamawiający/użytkownik wysłał kilka
    > lokomotyw do NEWAG`u aby ci naprawili i postawili diagnozę czemu się
    > zepsuło. Newag naprawił ale diagnozy nie napisał:)

    I tu Newag wzięli na widelec. Ten wątek wydaj mi się istotny. Co tu
    Newag może wymyślić, aby się wyłgać? Jak na ten moment mówią, że
    "diagnoza" z całą dokumentacją tamtych zestawów jest w prokuraturze.

    Robert

  • 10. Data: 2024-02-27 20:51:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Newag idzie w kierunku, że do tych sterowników może wgrać każdy.

    Każdy może przy pomocy jakiegoś "pegasusa" zhakować każdy smartfon.

    Nie o tym jest dyskusja.

    Mowa o celowym unieruchamianiu pociągu (AWARII) aby był serwisowany
    TYLKO u producenta.

    Producent został przyłapany na gmeraniu w sofcie. Nie ważne że gmerać
    mógł KAŻDY. ONI GMERALI ;-)

    Mowa o interpretacji zamówienia na pociągi w którym kupujący dostaje
    tylko RAZ WGRANY SOFT.
    Nie ważne czy zamawiający nie pomyślał czy sprzedający chciał wydrzeć
    więcej kasy...

    Serio?
    Przy kupowaniu pociągów awantura jak o nielegalnego windowsa OEMa czy
    był kupiony z MB czy HDD?