  • 131. Data: 2024-03-11 06:23:14
    Temat: Re: Dwóch kolejnych psychicznych
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zalezy jeszcze czego. Może obecność rodzica coś pomoże.

    Może tak, a może nie. Wracając do tematu zapewnienie bezpieczeństwa
    dziecom to problem szkoły. Kolejny przypadek kiedy coś powinno a
    systemowo nie jest i wszyscy mają to w dupie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 132. Data: 2024-03-13 11:37:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 07.03.2024 o 17:33, Shrek pisze:

    > NIe można. Rozmawiamy o dzieciakach. One mu raczej wpierdolu nie
    > spuszczą. Dorosły tym bardziej.

    Nie wiem czy Google czyta tę grupę, ale podsunęło mi filmik.
    https://youtu.be/uux7PpTWWlk?si=zXzqWrQYGHacOG8w
    Jakoś utwierdzam się, że manto nie pomoże.

    Robert

  • 133. Data: 2024-03-15 00:51:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-13, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Nie wiem czy Google czyta tę grupę, ale podsunęło mi filmik.
    > https://youtu.be/uux7PpTWWlk?si=zXzqWrQYGHacOG8w
    > Jakoś utwierdzam się, że manto nie pomoże.

    Interesujący filmik. Nie wiadomo ile jest tu podobieństw z omawianym
    przypadkiem, ale pokazuje dość dobrze jak rzecz może zależeć od wielu
    czynników, w tym własnie rodzinnych. Model rodziny jaki jest tam
    zaprezentowany, podejrzewam wystepuje nadal bardzo powszechnie.

    --
    Marcin