  • 1. Data: 2017-05-24 21:18:38
    Temat: Dowód uiszczenia opłaty
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    W broszurce do wypełniania wniosku o paszport pada hasło "dowód
    uiszczenia opłaty".

    Czy takim dowodem może być wydrukowany świstek z systemu bankowego czy
    tez muszę się fatygowac po "prawdziwy" dowód w postaci pieczatki na poczcie?

    Nie potrafie znaleźc definicji takiego dowodu i obawiam się że trafie na
    jakieś widzimisię urzędnika. Jest na to jakiś przepis, wyrocznia, definicja?

  • 2. Data: 2017-05-24 22:11:19
    Temat: Re: Dowód uiszczenia opłaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości
> [...]
    >Nie potrafie znaleźc definicji takiego dowodu i obawiam się że trafie
    >na jakieś widzimisię urzędnika. Jest na to jakiś przepis, wyrocznia,

    No za pozno piszesz i zapomnialem jak placilem. Wycieczek na poczte
    ani do banku nie pamietam.

    https://www.duw.pl/pl/obsluga-klienta/paszporty/opla
    ty-w-formie-przelew/2525,Oplaty.html

    "Ponadto W Oddziale Paszportowym we Wrocławiu w sąsiedztwie poczekalni
    znajduje się stanowisko internetowe umożliwiające dokonanie na miejscu
    przelewu internetowego. Opłaty można również dokonać w kasie
    Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego (brak jest możliwości dokonywania
    płatności kartami płatniczymi)."

    Chyba po prostu zaplacilem w kasie.

    Ale "LEGNICA-brak punktu kasowego istnieje możliwość dokonania na
    miejscu przelewu internetowego"

    J.

  • 3. Data: 2017-05-24 23:01:22
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Nie potrafie znaleźc definicji takiego dowodu i obawiam się że trafie na
    > jakieś widzimisię urzędnika. Jest na to jakiś przepis, wyrocznia,

    Na jakiej wsi ty mieszkasz że kartą na miejscu nie możesz zapłacić?

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2017-05-24 23:20:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 5/24/2017 11:01 PM, Sonn wrote:
    > Na jakiej wsi ty mieszkasz że kartą na miejscu nie możesz zapłacić?

    a) nie mają terminala
    b) jakieś 2 lata temu, przypominiało mi się, urzednik wpadł w rekurencje
    liczenia ile kosztuje prowizja dla banku od transakcji i wyszło mu że
    nigdy nie da się zapłacić poprawnie kwoty bo dochodził do grosza i nie
    chciało się zerować (i dlatego zrezygnowali z terminali...)
    c) kasa czynna jest na drugim końcu miasta (!), podobno, w/g tego co
    napisali w internetach. Pewnie jak tam pojadę to bedzie na miejscu, ale
    nie zdziwie się jak nie.

    Dalej interesuje mnie ten "dowód". Gdzie on jest zdefiniowany. To tak
    bardziej akademicko pytam rozzłoszczony dziadowskim (jak zwykle)
    wnioskiem paszportowym.

  • 5. Data: 2017-05-25 09:18:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 maja 2017 21:19:09 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Czy takim dowodem może być wydrukowany świstek z systemu bankowego

    >Wygenerowane z systemu bankowości elektronicznej >potwierdzenie wykonania przelewu
    jest dokumentem księgowym. >Pracownik urzędu powinien go zaakceptować.

  • 6. Data: 2017-05-25 09:26:26
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 7. Data: 2017-05-25 17:51:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >wyszło mu że nigdy nie da się zapłacić poprawnie kwoty bo dochodził
    >do grosza i nie chciało się zerować (i dlatego zrezygnowali z

    Trzeba im bylo nadplacic ten grosz ... potem to zmartwienie innego
    urzednika :-)

    >Dalej interesuje mnie ten "dowód". Gdzie on jest zdefiniowany. To tak
    >bardziej akademicko pytam rozzłoszczony dziadowskim (jak zwykle)
    >wnioskiem paszportowym.

    A to napisz pismo, moze byc e-mailem, do ministra z dobrej zmiany :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-05-26 08:27:32
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/24/2017 2:18 PM, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Nie potrafie znaleźc definicji takiego dowodu i obawiam się że trafie na
    > jakieś widzimisię urzędnika. Jest na to jakiś przepis, wyrocznia,

    zwykle na miejscu jest kasa i dostaniesz swistek z pieczatka podpisem i
    opisem za co wplaciles.

  • 9. Data: 2017-05-26 08:29:05
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/25/2017 2:26 AM, Kris wrote:
    > Pracownik urzędu powinien go zaakceptować.

    i tu jest pies pogrzebany

    a jak nie zaakceptuje to co mu zrobisz?

  • 10. Data: 2017-05-26 08:56:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 08:27, witek pisze:

    > zwykle na miejscu jest kasa i dostaniesz swistek z pieczatka podpisem i
    > opisem za co wplaciles.

    Z tą kasą jest różne - np w Łodzi obok jest jakis punkt obok do którego
    urzednicy wysyłają.. Kosztuje tam chyba 3-6zł taka "przyjemność" Kasy w
    urzedzie nie ma, więc swistka z podpisem i pieczatką nie dostaniesz

    --
    http://kaczus.republika.pl/dywersyfikacja.html