  • 1. Data: 2017-05-24 06:15:20
    Temat: Czy ONR wywalczy w sądach prawo do WIELODNIOWYCH "demonstracji" TAKŻE pod Urzędem Rady Ministrów? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,jest-zak
    az-pikiety-przeciwko-klatwie-onr-zgromadzenie-i-tak-
    sie-odbedzie,232739.html
> [...]
    >
    > Ratusz nie zgodził się na *pięciodniową* demonstrację środowisk
    > prawicowych przeciwko spektaklowi "Klątwa". Manifestacja miała się
    > rozpocząć 27 maja. Według urzędników, organizator spowodowałby
    > zablokowanie wejść i wyjść do placówki na kilka dni i uniemożliwił jej
    > normalne funkcjonowanie. [...]
    > Tomasz Kalinowski, rzecznik Obozu Narodowo-Radykalnego.
    > Jak dodaje, *organizatorzy zamierzają się odwołać od decyzji ratusza*.
    > - Zespół prawny już pisze odwołanie. Mamy na to 24 godziny. Natomiast
    > niezależnie od tego, czy legalnie, czy nielegalnie, zgromadzenie i tak

    Niezłe :-) Jak się zakaz utrzyma to ONR dostanie "prztyczka w nos" zaś
    policja albo będzie musiała coś (w końcu) zrobić albo "olać prawo".
    Jak zakaz zostanie odrzucony to wielodniowe "demonstracje" np. pod
    Urzędem Rady Ministrów będą jeszcze w tym kwartale?

    Czyli: Czy się wygra czy się przegra coś da się ugrać.
    Takich zagrywek każdy prawnik powinien się uczyć! ;-)

    --
    A. Filip