  • 1. Data: 2017-05-25 09:13:31
    Temat: Zakaz wjazdu rowerem
    Od: Kris <k...@g...com>

    Czy taka tabliczka ma moc obowiązująca;)?
    http://images.tinypic.pl/i/00903/lwprrpe1h6u6.jpg
    Znaki zakazu wg mnie trochę inaczej wyglądają.
    Czy przy ew odmowie wzięcia mandatu i sprawie w sądzie jest szansa na wygraną?

  • 2. Data: 2017-05-25 09:39:20
    Temat: Re: Zakaz wjazdu rowerem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 09:13, Kris pisze:
    > Czy taka tabliczka ma moc obowiązująca;)?
    > http://images.tinypic.pl/i/00903/lwprrpe1h6u6.jpg
    > Znaki zakazu wg mnie trochę inaczej wyglądają.

    IMHO ktoś sobie narysował, bez uzgadniania organizacji ruchu.

    > Czy przy ew odmowie wzięcia mandatu i sprawie w sądzie jest szansa na wygraną?

    A tak wogóle to kto miałby ten mandat nakładać - rysujący?: Bo policja
    chyba nie specjalnie. A tak po ludzku - gdzie to stoi, bo może
    wypadałoby uszanować wolę właściciela terenu (niezależnie od wzoru znaku
    w rozporządzeniu), choć to oczywiście trochę na inną grupę;)

    Shrek

  • 3. Data: 2017-05-25 09:49:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 maja 2017 09:39:20 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > A tak wogóle to kto miałby ten mandat nakładać - >rysujący?: Bo policja
    > chyba nie specjalnie.
    Kilkunastu rowerzystów dziennie tam łapią.
    > A tak po ludzku - gdzie to stoi,

    Wjazd na tzw deptak w mieście. Podejrzewam że Urząd Miasta taką tablicę tam zawiesił.
    To nie jest prywatny teren

    > bo może wypadałoby uszanować wolę właściciela terenu
    >(niezależnie od wzoru znaku w rozporządzeniu),
    > choć to oczywiście trochę na inną grupę;)

    A to już inna sprawa

  • 4. Data: 2017-05-25 16:15:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-05-17 o 09:13, Kris pisze:
    > Czy taka tabliczka ma moc obowiązująca;)?
    > http://images.tinypic.pl/i/00903/lwprrpe1h6u6.jpg
    > Znaki zakazu wg mnie trochę inaczej wyglądają.
    > Czy przy ew odmowie wzięcia mandatu i sprawie w sądzie jest szansa na wygraną?

    Dla mnie nie jest to znak drogowy, tylko jakaś reklama.

  • 5. Data: 2017-05-25 17:38:05
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-05-25 o 09:49, Kris pisze:

    > Wjazd na tzw deptak w mieście. Podejrzewam że Urząd Miasta taką tablicę tam
    zawiesił. To nie jest prywatny teren

    Ale nie twój.
    Nie jest tez drogą publiczną aby znaki były normowane.

  • 6. Data: 2017-05-25 18:14:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-05-17 o 17:38, t-1 pisze:

    > Ale nie twój.
    > Nie jest tez drogą publiczną aby znaki były normowane.

    W jakim senie "nie jest drogą publiczną"?

  • 7. Data: 2017-05-25 18:42:41
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Dla mnie nie jest to znak drogowy, tylko jakaś reklama.

    Ale co jest nie tak z tym znakiem B-9? Co was tło, które jest na zewnątrz
    znaku interesuje? Jest czerwona obwódka, jest w środku białe tło, jest
    rysunek roweru (IMHO identyczny z tym z rozporządzenia)

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2017-05-25 20:05:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 18:42, 007 pisze:

    > Ale co jest nie tak z tym znakiem B-9?

    No to, że ma się nijak do tego z rozporządzenia o długiej nazwie.

    > Co was tło, które jest na zewnątrz
    > znaku interesuje?

    Dopóki mam ochotę się ztosować, to niespecjalnie (choć dalej -
    rozporządzeni określa jakie ma być, i między innymi określa że ma być
    okrągły a nie prostrokątny, ani na bilbordzie.

    Shrek

  • 9. Data: 2017-05-25 20:06:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2017 o 17:38, t-1 pisze:

    > Nie jest tez drogą publiczną aby znaki były normowane.

    Jak nie są normowane, to paragraf z dupy.

    Shrek

  • 10. Data: 2017-05-25 20:18:07
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > No to, że ma się nijak do tego z rozporządzenia o długiej nazwie.

    Czyi nie spełnia jakich warunków?

    > Dopóki mam ochotę się ztosować, to niespecjalnie (choć dalej -
    > rozporządzeni określa jakie ma być, i między innymi określa że ma być
    > okrągły

    Zapytam sugerująco: czy B-9 jest znakiem dotyczącym organizacji ruchu?

    --
    'Tom N'