  • 21. Data: 2017-05-29 09:24:20
    Temat: Re: Dowód uiszczenia opłaty
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-29 o 08:53, RadoslawF pisze:

    > Ciekawe to jest podejście do prawa w tym kraju.
    > Sąd sam ustala co uzna za dowód a co nie.
    > To samo policjant przy kontroli ubezpieczenia auta.
    > I jak strzelą ewidentna głupotę to ty masz kłopot, koszty
    > i nerwówkę a oni nawet pouczenia nie dostaną.

    A to zupełnie inna kwestia i ważne by takie rzeczy podnosić, bo
    urzednicze "nie mamy panskiego płaszcza i co nam pan zrobi" wzmacniane
    niejasnymi zapisami prawnymi denerwują... Ale to zupełnie inna kwestia.

    --
    http://kaczus.ppa.pl
    http://kaczanowska.info

  • 22. Data: 2017-05-29 15:25:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 28 May 2017 19:34:28 +0200, SERG napisał(a):

    > Rok temu to przerabiałem.
    > Pokazałem wydruk ze swojej bankowości internetowej potwierdzający
    > wykonanie przelewu i nie było najmniejszego problemu.

    Ja tak zrobiłem już w 2011, z identycznym efektem. Rzecz działa się w
    Krakowie.
    Zanim wyrobią paszport będą mieli mnóstwo czasu, żeby sprawdzić, czy
    przelew doszedł.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek