  • 11. Data: 2017-05-26 09:43:13
    Temat: Re: Dowód uiszczenia opłaty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 08:56, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Z tą kasą jest różne - np w Łodzi obok jest jakis punkt obok do którego
    > urzednicy wysyłają.. Kosztuje tam chyba 3-6zł taka "przyjemność" Kasy w
    > urzedzie nie ma, więc swistka z podpisem i pieczatką nie dostaniesz

    Dostaniesz. W tym punkcie obok.
    W świstku ważne jest aby było kto, komu, ile i potwierdzenie
    że wpłaty dokonano. I wystarczy potwierdzenie tego punktu obok.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-05-26 09:54:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 09:43, RadoslawF pisze:

    > Dostaniesz. W tym punkcie obok.
    > W świstku ważne jest aby było kto, komu, ile i potwierdzenie
    > że wpłaty dokonano. I wystarczy potwierdzenie tego punktu obok.

    1) odnosiłem się d stwierdzenia, że "zwykle kasa jest na miejscu", a
    jest to coraz rzadsze.
    2) tak w tym punkcie musisz wypisać na starych druczkach od przelewów,
    co chcesz zrobić,oczywiście pola sa nieadekwatne do tego co masz wpisać,
    więc wypełniasz wg wzoru inaczej, jedyne co dostajesz pieczątkę, że
    zapłaciłeś.
    3) taki świstek moim zdaniem nie jest wart więcej niż przelew, sądzę, że
    wystarczyłby wydruk z systemu, że przelew wykonałeś, bo to i tak istotne
    bedzie przed wydaniem paszportu, a potwierdzenie, ma jedynie wskazać,
    skąd spodziewać sie przelewu, aby sprawdzić, że taki wpłynął, przecież i
    tak trochę trzeba poczekac na ten paszport.

    --
    http://kaczus.ppa.pl
    http://kaczanowska.info

  • 13. Data: 2017-05-26 11:57:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 maja 2017 08:29:06 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > a jak nie zaakceptuje to co mu zrobisz?

    Ale miałeś taki przypadek czy gdybasz tylko?

  • 14. Data: 2017-05-26 22:21:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 09:54, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > co chcesz zrobić,oczywiście pola sa nieadekwatne do tego co masz wpisać,
    > więc wypełniasz wg wzoru inaczej, jedyne co dostajesz pieczątkę, że

    Ale tylko tego potrzebujesz, pieczątki jako potwierdzenia że zapłaciłeś.

> [...]
    > skąd spodziewać sie przelewu, aby sprawdzić, że taki wpłynął, przecież i
    > tak trochę trzeba poczekac na ten paszport.

    Twoje mniemanie jest poprawne, nie potrzebujesz świstka wartego więcej.
    Potrzebujesz czegoś co potwierdzi wpłatę. A że dla urzędu łatwiej
    sprawdzić świstek niż konto to tak wybrali. Nie podoba się napisz skargę.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-05-27 06:26:36
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 5/26/2017 4:57 AM, Kris wrote:

    > Ale miałeś taki przypadek czy gdybasz tylko?

    tak
    dawno temu panu policjantowi okazalem wydruk potwierdzenia oplaty OC.

    Zanim jeszcze zostali przeszkoleni ze nieoplacona polisa dalej jest
    polisą co najwyzej nalezy sie roszczenie pieniezne o zapłate.

    Nie pojedziesz dalej i co mi zrobisz.

  • 16. Data: 2017-05-27 08:27:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 27 maja 2017 06:26:37 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > tak
    > dawno temu panu
    Ano właśnie "dawno temu".

  • 17. Data: 2017-05-28 18:48:51
    Od: jotemon <j...@i...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > Cześć.
    >
    > W broszurce do wypełniania wniosku o paszport pada hasło "dowód
    > uiszczenia opłaty".
    >
    > Czy takim dowodem może być wydrukowany świstek z systemu bankowego czy
    > tez muszę się fatygowac po "prawdziwy" dowód w postaci pieczatki na
    > poczcie?

    Świstek z systemu bankowego w stopce zawiera informację:

    Dokument sporządzony na podstawie art.7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 -
    Prawo Bankowe (Dz. U. Nr 72 z 2002 roku,
    poz. 665 z późniejszymi zmianami). Dokument wygenerowany elektronicznie,
    nie wymaga pieczęci ani podpisu.

    Chyba wszystko jasne.

    Pozdrawiam,
    jotemon

  • 18. Data: 2017-05-28 19:34:28
    Od: SERG <m...@n...fm>

    > Cześć.

    > Czy takim dowodem może być wydrukowany świstek z systemu bankowego czy
    > tez muszę się fatygowac po "prawdziwy" dowód w postaci pieczatki na
    > poczcie?

    Rok temu to przerabiałem.
    Pokazałem wydruk ze swojej bankowości internetowej potwierdzający
    wykonanie przelewu i nie było najmniejszego problemu.

  • 19. Data: 2017-05-29 08:11:58
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 22:21, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Potrzebujesz czegoś co potwierdzi wpłatę. A że dla urzędu łatwiej
    > sprawdzić świstek niż konto to tak wybrali. Nie podoba się napisz skargę.

    Po co mam pisać skargę? skoro tak to nie działa, Tylko Ty twierdzisz, że
    tak to działa, a to nie mój problem. A juz twierdzenie, że świstek z
    monetii (czy innych podejrzanych firmach) wypisany nie wg wzoru, bo wzór
    jest nieaktualny i posiadany rozmazany stempel, też nic nie mówiący jest
    więcej wart niż wydruk z dowodu wpłaty z komputera - ciekawe teorie. Ale
    tylko teorie....

    --
    http://kaczus.ppa.pl
    http://kaczus.republika.pl/dywersyfikacja.html

  • 20. Data: 2017-05-29 08:53:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-29 o 08:11, Tomasz Kaczanowski pisze:

> [...]
    > jest nieaktualny i posiadany rozmazany stempel, też nic nie mówiący jest
    > więcej wart niż wydruk z dowodu wpłaty z komputera - ciekawe teorie. Ale

    Ciekawe to jest podejście do prawa w tym kraju.
    Sąd sam ustala co uzna za dowód a co nie.
    To samo policjant przy kontroli ubezpieczenia auta.
    I jak strzelą ewidentna głupotę to ty masz kłopot, koszty
    i nerwówkę a oni nawet pouczenia nie dostaną.
    Noś co chcesz i tak wszystko zależy od humoru lub nie wiedzy sprawdzającego.