  • 11. Data: 2017-12-03 20:47:11
    Temat: Re: Do Animki
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Dec 2017 20:26:37 +0100, cef napisał(a):

    > 10 lat temu można było dokładnie to samo napisać :-)

    Oczywiście, ale poziom wtedy był wyższy. Choć tendancja ta sama. Mocno
    mi się to kojarzy z prawem Kopernika o tym że pieniądz gorszy wypiera
    lepszy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2017-12-03 21:42:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Oczywiście, ale poziom wtedy był wyższy. Choć tendancja ta sama. Mocno
    > mi się to kojarzy z prawem Kopernika o tym że pieniądz gorszy wypiera
    > lepszy.

    Czy ja wiem? 10 lat temu usenet był nie bardzo mniej niszowy, jak teraz.
    Przyszedłeś już u schyłku.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-12-03 22:50:26
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Czy ja wiem? 10 lat temu usenet był nie bardzo mniej niszowy, jak
    > teraz. Przyszedłeś już u schyłku.

    500 cenzorów (moderatorów) których zatrudnił Facebook na Niemcy na
    pewno nic nie zmieni?

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2017-12-03 22:56:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-03 o 22:50, A. Filip pisze:

    > 500 cenzorów (moderatorów) których zatrudnił Facebook na Niemcy na
    > pewno nic nie zmieni?

    Podkręć jasność.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-12-04 06:37:35
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Podkręć jasność.

    Internet trudno ocenzurować *jeśli* newsmaster serwera z którego
    korzystasz stanie okoniem. A różnych newmasterów ci jak mrówek.

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2017-12-04 08:30:23
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2017-12-02 o 08:53, Danusia pisze:
    > Animka
    > Na litość Boską to nie jest śmietnik typu pl.soc.polityka tylko grupa o
    > prawie.
    > Jeżeli my nie będziemy się szanować, to nikt nie będzie szanował tej grupy.
    >
    > Danusia

    Trochę śmieszny ten apel....
    Nie znasz chyba dokonań tego bytu, iż przypuszczasz, że takie apele coś
    dadzą.
    To to obsr.... już niejedną grupę.
    Jedyna rada, nie czytać i nie komentować, bo to to żywi się cudzym
    zainteresowaniem..

    Prawy klawisz na Animka -> Utwórz filtr na podstawie -> Usuń wiadomość.

    --
    AWa.

  • 17. Data: 2017-12-04 08:36:23
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 500 cenzorów (moderatorów) których zatrudnił Facebook na Niemcy na
    > pewno nic nie zmieni?

    Tylko że piszemy o grupie dyskusyjnej, a nie Facebooku. To zasadnicza
    różnica, przede wszystkim dlatego że na FB nie ma anonimowych wieści..
    Natomiast grupa dyskusyjna usnetu to tylko anonimowi nadawcy (nick nic nie
    znaczy), a news jest powtarzany natychmiast na kolejnych serwerach w całym
    świecie, tak że po kilku minutach już nie można go wycofać, usunąć czy
    edytować.

  • 18. Data: 2017-12-04 09:06:53
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "Danusia" <d...@w...pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Tylko że piszemy o grupie dyskusyjnej, a nie Facebooku.

    W tym wątku ludzie piszą że usenet "zanika" (systematycznie i od dawna).
    Ludzie przestali dyskutować czy przeszli dyskutować "gdzie indziej"?

    > To zasadnicza różnica, przede wszystkim dlatego że na FB nie ma
    > anonimowych wieści.

    Czyżby? Nie było ostatnio newsa jak to czujni myśliwi wytropili na
    konta (ruskiego) trolla z fałszywą tożsamością? Dla mnie udawany brak
    anonimowości jest gorszy od jawnej anonimowości a także jej braku.

    Następnym logicznym krokiem może być choćby sprzedawanie swojej
    prawdziwej tożsamości komuś innemu do wykorzystania.
    AFAIR było niedawno coś o tym jak "studenci" (młodzi na dorobku)
    odpłatnie udostępniają w UK swoje konta bankowe do prania pieniędzy.

> [...]
    > (nick nic nie znaczy), a news jest powtarzany natychmiast na kolejnych
    > serwerach w całym świecie, tak że po kilku minutach już nie można go

    Akurat "nie anonimowość" dla tych co chcą się elektronicznie podpisywać
    pod swoimi postami jest średnio trudna do wprowadzenia bez zmian na
    serwerach usenetu.

    Już jest "X-PGP-Sig:" do elektronicznego podpisywania posta tylko w
    nagłówkach (czytniki nie wspiera => użytkownik nic nie widzi podpisu).
    Standard jest dawny ale jego "uwspółcześnienie" wymagałoby niedużych zmian.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2017-12-05 09:40:15
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    > nagłówkach (czytniki nie wspiera => użytkownik nic nie widzi podpisu).
    > Standard jest dawny ale jego "uwspółcześnienie" wymagałoby niedużych

    Robisz regułę z wyjątku i wyjątek z reguły, typowy ciąg na zrobienie
    dyskusji bez sensu.
    Jest oczywiste że grupy dyskusyjne są przeznaczone do dyskusji, dyskusja
    jest anonimowa, a wszelkie próby moderowania zakończyły sie kompletnym
    fiaskiem.
    Jest też oczywiste że FB nie jest przeznaczony do takiej dyskusji właśnie ze
    względu na konieczność logowania z kontrolowanego konta które przeznaczone
    jest do ingwilacji użytkownika, a nie do nadania mu wolności wypowiedzi.