    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Do Animki
    Date: Sun, 3 Dec 2017 20:04:37 +0100

    Dnia Sun, 3 Dec 2017 08:56:50 +0100, Danusia napisał(a):

    > Jest taka
    > mała konstytucja grup dyskusyjnych - nazwa się netetykieta

    Jestem na newsach od najmarniej 10 lat i obserwuję stopniowy i
    nieprzerwany spadek jakości grup. Typowe zjawiska to lekceważenie
    netykiety (kto dziś o niej słyszał? :), inwazja troli i osób z
    dysfuncjami psychiki, odchodzenie co światlejszych umysłów. Jeśli
    jeszcze czytam grupy to raczej dla obserwacji mechanizmów społecznych
    nimi rządzących niż dla uzyskania jakiejś informacji czy dla jej
    udzielenia. Ciekawe czy za mojego życia nastąpi jakiś renesans.
    --
    Jacek
    I hate haters.