eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji? › Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    From: "X_o_r_e_h_t" <x...@n...spam.megapolis.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mozna dogadac sie z komornikiem w sprawie odstapienia od egzekucji?
    Date: Mon, 25 Nov 2002 12:34:25 +0000 (UTC)

    Witam!
    Pytanie jak w temacie.
    Dokladnie wyglada to tak,ze komornik zajal mi pensje na podstawie wyroku z
    konca pazdziernika,nakazujacego mi placenie alimentow od 1 listopada 02 do
    10 kazdego miesiaca z gory, ble ble ble ...
    Problem w tym,ze mam dokumenty stwierdzajace przekazywanie roznych kwot
    poczawszy od maja tego roku - w tytulach przelewow wystepuje, ze sa to
    alimenty. Byly to dobrowolne wplaty, bez nakazow (wyrokow) sadowych. Czy da
    rade przekonac komornika, aby zaliczyl mi te kwoty na poczet tych, ktore
    teraz zasadzil mi sad? Nazbiera sie tego ze 2 raty. Jesli tak, to jak to
    szybko wykonac? Zaraz koniec miesiaca i obetna mi pensje. Czy skaldac
    odwolanie do sadu, czy bezposrednio isc do komornika i okazac mu
    potwierdzenia przelewow?
    Dodatkowo spytam, czy ewentualnie do alimentow da rade zaliczyc oplate za
    wakacje dziecka, oraz fakt placenia czynszu za mieszkanie, w ktorym dziecko
    zamieszkiwalo razem z matka przez ok. pol roku. Mieszkanie co prawda nalezy
    do mnie, i tylko do mnie, ale w nim nie mieszkalem, a jak dalbym kwote na
    czynsz w alimentach, to zona na pewno by czynszu nie pokryla, wiec wolalem
    placic sam.
    Licze na wasza szybka pomoc, plissssssssssssssssssssss!
    Pozdr.
    X_o_r_e_h_t