  • 1. Data: 2004-01-17 20:35:13
    Temat: zameldowanie - wymeldowanie- obowiązek meldunkowy
    Od: "olala" <o...@o...pl>

    Czy są jakies problemy z zameldowaniem (stały pobyt) jeśli nie posiada sie
    poprzedniego wymeldowania w dowodzie osobistym gdyż zostało przeprowadzone bez
    wiedzy osoby wymeldowanej (na wniosek osoby zamieszkujacej w tym miejscu i
    potwierdzajacej fakt niezamieszkiwania ponad 6 miesięcy w danym lokalu ).Czy
    moze byc wówczas egzekwowana kary grzywny za fakt niedopełnienia obowiazku
    meldunkowego i jak postapic z wnioskiem o zameldowanie w którym widnieje
    rubryczka do wypełnienia- poprzednie miejsce stałego zameldowania? Dzięki.
    OLALA

  • 2. Data: 2004-01-19 19:18:03
    Od: "ol" <o...@o...pl>

    moze jednak ktos cos wie na ten temat? Dzięki.

  • 3. Data: 2004-01-19 22:10:27
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > Czy są jakies problemy z zameldowaniem (stały pobyt) jeśli nie posiada sie
    > bez
    Dzięki.

    ja slyszalem, ze teraz urzedy, poza WKU, nie czepiaja sie o zameldowanie,
    wiec pewne na jakims malym pogmeraniu urzedniczki sie skonczy

    generalnie w najgorszym wypadku czeka cie rozprawa przed sadem grodzkim i
    jakas nieduza grzywna

    ale specem nie jestem