  • 1. Data: 2004-01-17 17:43:35
    Temat: Towar przeceniony
    Od: "Aska" <j...@o...pl>

    Witam,
    "Towar przeceniony nie podlega reklamacji" - jesli kupie np.telewizor,podczas
    wyprzedazy to nie mam na niego gwarancji?? Czy dobrze to rozumiem??
    Pozdr. Aska

  • 2. Data: 2004-01-17 17:53:10
    Temat: Re: Towar przeceniony
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Aska wrote:
    > "Towar przeceniony nie podlega reklamacji" - jesli kupie np.telewizor,podczas
    > wyprzedazy to nie mam na niego gwarancji?? Czy dobrze to rozumiem??

    Zamiar sprzedawcy pewnie tak, ale to co napisał jest sprzeczne z prawem.
    Gwarancji mozesz nie mieć, bo ta nie musi być, ale nie zmienia to tego,
    że mozesz reklamować (niezgodność z umową).

    KG

  • 3. Data: 2004-01-17 18:09:48
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Aska" <j...@o...pl> wrote in message
> [...]
    np.telewizor,podczas
    > wyprzedazy to nie mam na niego gwarancji?? Czy dobrze to rozumiem??

    Nie podlega reklamacji to z jakiego powodu byla przecena.
    jezeli przecenione było dlatego, że był np zarysowany, to nie możesz z tego
    powodu składać reklamacji.
    reszta bez zmian.