  • 281. Data: 2023-10-03 21:51:04
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 19:57, J.F pisze:

    > Felga starta poważnie, ale moze te slady niewyrazne.
    > Ewentualnie - wspólczynnik tarcia mniejszy niz dla gumy,
    > a 140km/h dopuszczalne ...

    No ale biegły potem sprawdził, prawa fizyki nieprzekpupne, więc z ze
    śladów musiało wynikać to co się stało:P. Poszukaj na wykopie -
    analizowali. Po raz kolejny punkt dla amatorów:P "za każdym jebanym razem":P

    > No ... mozna spytac, ale jak cos wie, to pewnie woli nie mówic, i ja
    > to rozumiem.
    > Musimy poczekac na emeryturę :-)

    Wszyscy internetowi gliniarze zmieniają zdanie o policji na złe zaraz po
    tym jak odejdą:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 282. Data: 2023-10-03 21:51:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O ile pasażerowie samolotów są legitymowani w 100%, to przecież mógł
    > wypłynąć motorówką i dopłynąć (przykładowo) do Wielkiej Brytanii. List
    > gończy był na Europę. Brytyjczycy nie śledzą FaceBooka polskiej Policji :-)

    Teoretycznie przechodzisz odprawę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 283. Data: 2023-10-03 21:59:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale ja nie twierdzę, ze tak było, tylko, ze tak mogło być. Jeśli w taki
    > sposób opisał to kierujący BMW, a innych świadków nie było, to nie jest
    > to szczególnie mniej prawdopodobna wersja. Oczywiście do czasu
    > publikacji filmu.

    A jak opisze że to ufo spowodowało wypadek to będzie to równie
    prawdopodobna wersja czy nie?

    Ja wiem że myślenie nie jest waszą mocną stroną ale policzmy.

    W 2020 średnie natężenie wynosiło 50tys samochodów na dobę. doba ma
    60*60*24=86,4k. Czyli trochę mniej niż 1 samochód na sekundę. Nie wiem w
    sumie czy w jedną stonę czy w dwie - załóżmy że w dwie, więc 1 na 3
    sekundy. Załóżmy na dodatek że sobota o 20 to nie jest reprezentacyjny
    czas i samochodów jest dwa razy mniej. Dobra - jeden samochód na 6
    sekund. Dalej ci się ta wersja o stojącej w całkowitej ciemności kiance
    wydaje o wiele bardziej prawdopodobna od ufo?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 284. Data: 2023-10-03 22:17:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 20:39, J.F pisze:

    > Latwo sie pisze, ale ustal sam :-P

    Ja nie mam prawa ich na przykład legitymować. Ale pewnie jeszcze kilka
    dni i bym ustalił ich miejsce zamieszkania.

    > najprosciej, jak ich dzielnicowy spisywał parę razy.
    >
    > Gorzej, jak siedzieli i przestali.

    Jeszcze raz - jak się moto znalazł to bez problemu ich ustalili i
    zawinęli. Wcześniej im się po prostu nie chciało (nie mieli czasu w
    wersji oficjalnej albo byli rasistami nie nie lubią ogrow w wersji roberta).

    > W pół. Zgłosiles w niedziele pod wieczór, śledztwo ruszyło w
    > poniedziałek rano :-)

    Właściciela "ustalili" wieczorem. To znaczy gdzie mieszka, bo go nie
    było. Tak czy inaczej dopiero po tym jak sam pojechałem sprawdzić czy
    busa tam nie ma.

    > O busiarzu mówie.

    No ale oni busiarza wcześniej nie znaleźli.

    > Moze cię smieszyc, ale jak ustalisz adres osoby, która nie mieszka
    > tam, gdzie zameldowana ?

    No na przykład pojechać w miejsce gdzie parkuje samochód i zapytać się
    gdzie mieszka:P Tak zrobiliśmy:P

    A jak teraz tego majtczaka znajdą na całym świecie skoro wyjechał? No
    jak? Od tego są a nie kurwa że jak nie mieszka gdzie zameldowany to
    umorzonko:P

    > No ale co - masz pretensje, ze wszyscy warszawscy policjanci nie
    > zaczeli szukac twojego motocykla, bo na pewno gdzies na widoku stoi,
    > wystarczy sie rozejrzeć?

    A po chuj wszyscy - patrole jeżdzą to niech który przejedzie i zobaczy
    czy ten bus stoi. No ale po co... nie ma się co spieszyć.

    > A Robert moze miec tez racje, ze np czekali na nakaz przeszukania od
    > prokuratora ...

    Tak czekali że w końcu z tej komendy nie przyjechali:P Robert to tam
    takie niestworzone teorie o jakiś mastermaidach zbrodni co udawali gang
    olsena tworzył:P

    > No ba - sam to piszę. Bo jak mają znaleźć?
    > Funkjonariusze w calej Polsce maja wyjsc na ulice i wylegitymować
    > wszystkich?

    No toż piszę - jak nie narobisz hałasu, najlepiej napuszczając pismaków
    albo sam nie znajdziesz to mają to po prostu centralnie w dupie.
    Przecież nie będą szukać jak nie wiadomo gdzie. No albo jak wiadomo
    gdzie, tylko tam nie mieszka. Albo żuli co siedzą na murku i wszyscy ich
    znają, no ale skoro akurat w tech chwili nie sidzą to nic sie nie da
    zrobić. Przestań - po prostu mają to w dupie - mieli namiar na busa,
    nagrania dwóch miejscowych chlorów i adres świadka który ich znał bo z
    nimi pija. No kurwa sprawa nie do ruszenia - zbrodnia doskonała:P

    > Ale sam wiesz, ze w poniedziałek ok 15-tej adres na działkach juz był
    > policji znany ..

    Prawdopodobnie z... fejsbuka:P Tym gorzej - wiedzieli gdzie stoi i mieli
    to w dupie.

    > A gdzie chcesz szukac?
    > W rewirze, potem w dzielnicy, potem w całej Warszawie?

    No wcale - nie da się i już. Za mało danych:P

    Policyjny łeb. Nie zrozumiesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 285. Data: 2023-10-03 22:18:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 21:47, Shrek pisze:
    > No dobra - jak wytłumaczysz że prok rejonowa tydzień po przypisywała
    > winę kiance?

    Skąd ta wiedza? Bo tu nic o tym nie ma.
    https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski/infor
    macja-prokuratury-okregowej-w-piotrkowie-trybunalski
    m-w-sprawie-wypadku-na-autostradzie-a1

    Robert

  • 286. Data: 2023-10-03 22:24:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 21:02, J.F pisze:

    > owszem, ale jednak ona całosc przesłała dalej, a nie tak, ze ona
    > notatke, a zdjecia to do informatyka.

    Jakkolwiek. Tak czy inaczej pewnie się nikt temu zdjęciu nawet nie
    przyglądał.

    > No jak co innego? Auto zniszczone w wypadku pokazuje :-)
    > A ze czarne i w nocy, to nie widać, ze pozaru nie doświadczyło.

    Fachowców to i miło posłuchać!

    > Wypadki to normalnie po pare miesiecy trwają, lub dłuzej.

    No ale ci twierdzili że to kianka się sama wywaliła a biedny BMW o nią
    zahaczył.

    > Na tych filmikach niewiele widać.

    Widać chociażby że zapierdalał srogo. Ślady na miejscy też zapewne były
    bo takie pierdolnięcie to bez śladów nie pozostaje. Barierki powyginane
    były dalej. Kupy się to nie trzyma.

    > No, ale prokurato nie moze brac z wykopa, tylko czeka na opinie
    > biegłego od rekonstrukcji wypadków.

    W sumie może i poniekąd ma obowiązek. I sam sprawdzić. A prokuraturze
    (rejonowej) wychodziło na odwrót.

    > Na początku raczej brakowało podstaw.

    Za samo zapierdalanie by wystarczyło zapewne. A wniosek o dozór to
    wydaje się minimum.

    No dobra - jak to się ma do matki?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 287. Data: 2023-10-03 22:25:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.10.2023 o 21:51, Shrek pisze:

    > Wszyscy internetowi gliniarze zmieniają zdanie o policji na złe zaraz po
    > tym jak odejdą:P

    Tak samo byli ministrowie, byli politycy danej partii, byli prezesi
    spółek skarbu państw.

    Robert

  • 288. Data: 2023-10-03 22:32:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sądzisz, że w Mołdawii albo Albanii Polak się mniej rzuca w oczy, niż w
    > Polsce?

    Niż w polsce to może i nie, ale w albanii wcale nie rzuca bardziej niż u
    nas dowolny angielsko języczny. No ale w albanii nikt go szukać
    specjalnie nie będzie. A w polsce już trochę tak. W niemczech dla
    odmiany już jest sławny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 289. Data: 2023-10-03 22:33:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może, o ile doręczy. Ale jak odmówili przyjęcia, bo wyjechał, to już
    > takie doręczenie się nie liczy. Można do niego zadzwonić i jeśli
    > przyjdzie, to też będzie. Ale jeśli nie odbierze telefonu?

    No dobrze - to jakim cudem zawinęli gang olsena od mojego moto?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 290. Data: 2023-10-03 22:40:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd ta wiedza? Bo tu nic o tym nie ma.
    > https://www.gov.pl/web/po-piotrkow-trybunalski/infor
    macja-prokuratury-okregowej-w-piotrkowie-trybunalski
    m-w-sprawie-wypadku-na-autostradzie-a1

    To jest okręgowa.

    Z rejonówki masz tu:

    https://wiadomosci.wp.pl/tragedia-na-a1-w-piotrkowie
    -trybunalskim-nowe-informacje-prokuratury-6945712564
    919136a

    "Pytana o okoliczności wypadku, rzeczniczka prokuratury powtórzyła
    wyjaśnienia policji. - Prawdopodobnie doszło do nieustalonego zjechania
    przez pojazd marki kia, uderzenia w bariery. Bmw prawdopodobnie
    zahaczyło o ten samochód, ale to są wszystko hipotezy. Są one badanie i
    weryfikowane - mówiła."

    Sądzisz że pisamki zmyśliły?

    Tu masz odtworzoną linie czasu:

    https://epiotrkow.pl/news/Czy-media-i-internauci-wyr
    eczyli-policje-i-prokurature-BMW-jechalo-253-kmh-,52
    540

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!