    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Tue, 3 Oct 2023 22:17:35 +0200
    <cpnSM.79766$NSo2.17078@fx13.ams1> <ufdg09$960$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <3_rSM.90595$djA2.82161@fx14.ams1> <ufdilk$b8g$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <TbsSM.79771$NSo2.12258@fx13.ams1>
    <ufe18g$4ao$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <Y2wSM.75904$07Jf.71315@fx12.ams1>
    <ufe4r2$4ao$13$RTomasik@news.chmurka.net>
    <QBzSM.22221$ZGM9.4838@fx07.ams1>
    <lgc5w6r0y978$.1ah35c0l5gqat$.dlg@40tude.net>
    <YfJSM.90648$vGnf.85836@fx15.ams1>
    <b...@4...net>
    <ufhd12$1qt$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <167vgrpxgy8x.1zh1plqnlg6g$.dlg@40tude.net>
    <ufhjf3$1qs$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <11g52w7nn9uob$.vs005gi9k3b.dlg@40tude.net>

    W dniu 03.10.2023 o 20:39, J.F pisze:

    > Latwo sie pisze, ale ustal sam :-P

    Ja nie mam prawa ich na przykład legitymować. Ale pewnie jeszcze kilka
    dni i bym ustalił ich miejsce zamieszkania.

    > najprosciej, jak ich dzielnicowy spisywał parę razy.
    >
    > Gorzej, jak siedzieli i przestali.

    Jeszcze raz - jak się moto znalazł to bez problemu ich ustalili i
    zawinęli. Wcześniej im się po prostu nie chciało (nie mieli czasu w
    wersji oficjalnej albo byli rasistami nie nie lubią ogrow w wersji roberta).

    > W pół. Zgłosiles w niedziele pod wieczór, śledztwo ruszyło w
    > poniedziałek rano :-)

    Właściciela "ustalili" wieczorem. To znaczy gdzie mieszka, bo go nie
    było. Tak czy inaczej dopiero po tym jak sam pojechałem sprawdzić czy
    busa tam nie ma.

    > O busiarzu mówie.

    No ale oni busiarza wcześniej nie znaleźli.

    > Moze cię smieszyc, ale jak ustalisz adres osoby, która nie mieszka
    > tam, gdzie zameldowana ?

    No na przykład pojechać w miejsce gdzie parkuje samochód i zapytać się
    gdzie mieszka:P Tak zrobiliśmy:P

    A jak teraz tego majtczaka znajdą na całym świecie skoro wyjechał? No
    jak? Od tego są a nie kurwa że jak nie mieszka gdzie zameldowany to
    umorzonko:P

    > No ale co - masz pretensje, ze wszyscy warszawscy policjanci nie
    > zaczeli szukac twojego motocykla, bo na pewno gdzies na widoku stoi,
    > wystarczy sie rozejrzeć?

    A po chuj wszyscy - patrole jeżdzą to niech który przejedzie i zobaczy
    czy ten bus stoi. No ale po co... nie ma się co spieszyć.

    > A Robert moze miec tez racje, ze np czekali na nakaz przeszukania od
    > prokuratora ...

    Tak czekali że w końcu z tej komendy nie przyjechali:P Robert to tam
    takie niestworzone teorie o jakiś mastermaidach zbrodni co udawali gang
    olsena tworzył:P

    > No ba - sam to piszę. Bo jak mają znaleźć?
    > Funkjonariusze w calej Polsce maja wyjsc na ulice i wylegitymować
    > wszystkich?

    No toż piszę - jak nie narobisz hałasu, najlepiej napuszczając pismaków
    albo sam nie znajdziesz to mają to po prostu centralnie w dupie.
    Przecież nie będą szukać jak nie wiadomo gdzie. No albo jak wiadomo
    gdzie, tylko tam nie mieszka. Albo żuli co siedzą na murku i wszyscy ich
    znają, no ale skoro akurat w tech chwili nie sidzą to nic sie nie da
    zrobić. Przestań - po prostu mają to w dupie - mieli namiar na busa,
    nagrania dwóch miejscowych chlorów i adres świadka który ich znał bo z
    nimi pija. No kurwa sprawa nie do ruszenia - zbrodnia doskonała:P

    > Ale sam wiesz, ze w poniedziałek ok 15-tej adres na działkach juz był
    > policji znany ..

    Prawdopodobnie z... fejsbuka:P Tym gorzej - wiedzieli gdzie stoi i mieli
    to w dupie.

    > A gdzie chcesz szukac?
    > W rewirze, potem w dzielnicy, potem w całej Warszawie?

    No wcale - nie da się i już. Za mało danych:P

    Policyjny łeb. Nie zrozumiesz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!