  • 11. Data: 2023-09-28 18:21:47
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 14:16, Olin pisze:

    > Prokurator nagle okazał się bardzo robotny, bo jednak da radę postawić
    > zarzuty:

    Te przeklęte pismaki! Mądry naczelnik chciał zlikwidować to się
    hamburgery wzięły i uparły i masz skutki - nawet nic się nie da
    normalnie zatuszować - oskarek niechcący zabił rodzinę i od razu aferę
    krencom - huja do dupy szukajom, brudne pały!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2023-09-28 18:57:20
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 18:16, Shrek pisze:

    > A masz jakąś wątpliwość?

    Żadnych. Ale żeby o tym tak wprost Zorro mówił ...
    I w tej całej opozycji też nikt tego nie zauważył, a tak im się ładnie
    facet podłożył.

    PD

  • 13. Data: 2023-09-28 19:38:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Sep 2023 18:10:51 +0200, Shrek wrote:

    > W jaki więc sposób wytłumaczysz, że policja przez tydzień twierdziła że
    > w tym wypadku brał udział _jeden_ samochód?

    Zaraz zaraz - a twierdziła?

    https://autokult.pl/tragiczny-wypadek-na-autostradzi
    e-a1-prokuratura-zdradza-kolejne-szczegoly,694573605
    3533536a

    Bo czytajac "miedzy wierszami":

    "Zabezpieczono m.in. systemy rejestrujące parametry jazdy w autach.
    W kolejnych dniach mają one być analizowane.
    Ponadto 31-latek, który prowadził BMW, został na miejscu poddany
    badaniom na obecność alkoholu oraz narkotyków w organizmie - w obu
    przypadkach dały wynik negatywny.

    Mężczyzna nie został jednak zatrzymany.
    Nikomu nie zostały także postawione żadne zarzuty. Jak twierdzi
    rzeczniczka prasowa, nie pozwoliły na to dotychczasowe ślady.
    Kobieta zdradziła natomiast, że kierującemu zostało zatrzymane prawo
    jazdy."

    Czyli ktos jednak zauwazyl to BMW na miejscu zdarzenia i przeprowadził
    stosowne działania.

    Czekali czy sprawa nie przyschnie? Czy zbierali dowody?

    Ale ale ... na jakies podstawie zatrzymanu mu PJ ?

    "Co również ciekawe, szybko okazało się, że w bazie Ubezpieczeniowego
    Funduszu Gwarancyjnego do numeru rejestracyjnego auta z miejsca
    wypadku przypisane jest... inne BMW. Zamiast M850i w bazie widnieje M5
    generacji F90. Albo doszło tutaj do pomyłki po stronie
    ubezpieczyciela, albo do świadomej zamiany tablic rejestracyjnych."

    J.

  • 14. Data: 2023-09-28 20:45:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 19:38, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz - a twierdziła?
    >
    > https://autokult.pl/tragiczny-wypadek-na-autostradzi
    e-a1-prokuratura-zdradza-kolejne-szczegoly,694573605
    3533536a

    > Bo czytajac "miedzy wierszami":

    To już prokuratura...

    > Czyli ktos jednak zauwazyl to BMW na miejscu zdarzenia i przeprowadził
    > stosowne działania.

    I jednocześnie udawał w prasie że żadnego BMW tam nie było...

    > Czekali czy sprawa nie przyschnie? Czy zbierali dowody?

    Normalnie w takich przypadkach ogłaszają miastu i światu "patrzcie
    państwo dokąd ten kierowca tak się spieszył?". A już pierwszy raz
    spotykamy się z przypadkiem że zderzyły się dwa samochody a policja
    wspomina tylko o jednym. A przynajmniej pierwszy raz w tak głośnej
    sprawie takie coś wypłynęło. Jak dla mnie oczywiste jest że chcieli
    sprawie łeb ukręcić - najpierw policja mówi tylko o kii, potem
    prokuertura wypowiada się że kia robiła się z niewiadomych powodów o
    barierki i BMW o nią "zahaczył". Gdyby nie zrobiło się bagno to by
    sprawę zamietli - no ale wredne internauty i pismaki - niby ich na
    miejscu nie było a zrobili takie śledztwo że nie dało się już sprawy ukryć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2023-09-28 21:10:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 19:38, J.F pisze:
    > Czekali czy sprawa nie przyschnie? Czy zbierali dowody?

    Przede wszystkim gdzieś pisali, ze osoby z BMW też wymagały pomocy
    (zdaje się, ze Straż Pożarna tak twierdziła), to pewnie ważniejsze było
    jego leczenie, niż stawianie mu zarzutu.

    > Ale ale ... na jakies podstawie zatrzymanu mu PJ?

    Jak się te artykuły czyta, to wygląda na to, że jako świadkowi. :-) Ale
    inaczej nie byłoby dramaturgii. Wyszło by na to, że syn brata policjanta
    spowodował wypadek - też mi news :-)

> [...]
    > generacji F90. Albo doszło tutaj do pomyłki po stronie
    > ubezpieczyciela, albo do świadomej zamiany tablic rejestracyjnych."

    Absolutnie nie uważam się za specjalistę od BMW, ale z ciekawości
    wyświetliłem sobie dostępne w Google zdjęcia tych dwóch modeli.Wy Żeby
    tak na podstawie zdjęć rozbitego pojazdu je rozróżnić? Oczywiście być
    może akurat tam trafili jakiegoś znawcę, ale to intrygujące.

    Wyszukiwanie obrazem na podstawie fotki z miejsca wypadku - ja sie
    posłużyłem https://tiny.pl/c527n) prowadzi do wniosku, że na fotce jest
    samochód BMW M3 (F80), ale na tej fotce nie widać numeru
    rejestracyjnego. Czy ktoś z kolegów spotkał się z fotką, na której widać
    ten numer?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 16. Data: 2023-09-28 21:18:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przede wszystkim gdzieś pisali, ze osoby z BMW też wymagały pomocy
    > (zdaje się, ze Straż Pożarna tak twierdziła),

    Dokładnie straż pożarna, nie policja.

    > to pewnie ważniejsze było
    > jego leczenie, niż stawianie mu zarzutu.

    Jakoś matce która raczej w dobrym zdrowiu psychicznym po utracie dziecka
    nie była stawialiście.

    > Jak się te artykuły czyta, to wygląda na to, że jako świadkowi. :-)

    Ty tak poważnie?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2023-09-28 21:20:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 20:45, Shrek pisze:
> [...]
    > sprawę zamietli - no ale wredne internauty i pismaki - niby ich na
    > miejscu nie było a zrobili takie śledztwo że nie dało się już sprawy ukryć.

    Czyli jednak od razu mówiono o tym, że to BMW zahaczyło? I prawo jazdy
    zabrano kierowcy. Trochę to psuje aferowość. Jeszcze ludzie przestaną
    klikać. Inna sprawa, że nadal nie wiadomo w jakiej to kolejności
    nastąpiło, choć niewiele to zmienia w kwestii winy, bo powinien zachować
    odpowiedni dystans, by nawet w razie wpadnięcia w barierki nie najechać
    na jego tył. Choć jeśli KIA ustępując miejsce na lewym pasie wpadła w
    poślizg, uderzyła o bariery i wróciła na lewy pas, to też nie jestem
    pewien, czy wina kierującego BMW jest oczywista.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 18. Data: 2023-09-28 21:23:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 14:16, Olin pisze:
    > Prokurator nagle okazał się bardzo robotny, bo jednak da radę postawić
    > zarzuty:

    Coś z kierującym BMW pasowałoby zrobić, a jak pisałem kilka razy,
    obecnie wytyczne są takie, że przesłuchiwać w charakterze świadka w
    takim wypadku nie powinno się. Przesłuchanie w charakterze podejrzanego
    jeszcze nie przesądza o winie, ale będzie znane stanowisko kierującego BMW.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 19. Data: 2023-09-28 21:26:22
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 28.09.2023 o 21:18, Shrek pisze:

    > Dokładnie straż pożarna, nie policja.

    A pytał ktoś policjanta, czy wymagali?

    która raczej w dobrym zdrowiu psychicznym po utracie dziecka
    > nie była stawialiście.

    Widocznie ktoś ocenił, że nie wymagała pomocy. Rozmawiałeś z nią? Wiesz,
    jak tam było?

    > Ty tak poważnie?

    Oczywiście. To nowy trend. Będą zabierać prawa jazdy również wszystkim,
    którzy przechodzili obok wypadków w promieniu 100 metrów. Ja, to bym
    zabierał jeszcze telefony, jeśli zamiast udzielać pomocy fotografują,
    ale to osobna kwestia.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 20. Data: 2023-09-28 21:27:48
    Od: PD <p...@g...pl>

    > Przede wszystkim gdzieś pisali, ze osoby z BMW też wymagały pomocy
    > (zdaje się, ze Straż Pożarna tak twierdziła), to pewnie ważniejsze było
    > jego leczenie, niż stawianie mu zarzutu.

    Przecież zarzut dla jego dobra mógł mu tylko polepszyć ...

    PD