  • 11. Data: 2019-02-08 11:27:02
    Temat: Re: Ciekawostka internetowa.
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 7 Feb 2019 17:34:47 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

    W sumie chętnie bym się dowiedział, czy pracuje na etacie, czy musi
    wystawiać faktury.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2019-02-08 22:03:55
    Od: b...@g...com

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
    > Polit.ru podobno ma wykaz troli działających w Polsce na rzecz Rosji i
    > za jej kasę:
    > http://www.geekweek.pl/news/2019-02-05/80-tysiecy-ob
    ywateli-polski-jest-platnymi-trollami-dzialajacymi-n
    a-rzecz-kremla/
    > Trochę tego dużawo ale ciekawe czy np. taki A. Filip to ruski trol? :)

    facebook.com/Radosław Kietliński

    Było i ni ma. Bardzo poważny dziennikarz.

    W tajemnicy Ci powiem, że za miesiąc na stronie pl.sputnik opublikują
    10.000 ruskich agentów i napiszą kto stał za smoleńskiem.

    W zasadzie to miałem Cię za poważnego:) Teraz mam Cię za urobionego.

  • 13. Data: 2019-02-09 07:33:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 08.02.2019 o 22:03, b...@g...com pisze:
> [...]
    > 10.000 ruskich agentów i napiszą kto stał za smoleńskiem.
    >

    > W zasadzie to miałem Cię za poważnego:) Teraz mam Cię za urobionego.

    kto urobił Jcka ? pytania się mnożom:)))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 14. Data: 2019-02-09 08:53:21
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 Feb 2019 13:03:55 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > W zasadzie to miałem Cię za poważnego:)

    Ej, coś za szybko przyklejasz metkę :) Mówiąc "ciekawostka" nie tyle
    miałem na myśli literalną treść co kontekst polityczno-socjologiczny.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2019-02-09 09:04:37
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 08:53, Jcek Maciejew pisze:

    > Ej, coś za szybko przyklejasz metkę :) Mówiąc "ciekawostka" nie tyle
    > miałem na myśli literalną treść co kontekst polityczno-socjologiczny.

    emotikony wskazują, że Jcek nie taki poważny, to Dyl Sowizdrzał aka
    ruski troll:)))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 16. Data: 2019-02-09 11:46:49
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    ywateli-polski-jest-platnymi-trollami-dzialajacymi-n
    a-rzecz-kremla/

    > Jabym był decyzyjnym rosyjskim trolem to uzałbym, że to w sumie świetny
    > pomysł rozpowszechniać informację o istnieniu takiej listy.

    A czy jest gdzieś lista trolli opłacanych przez obecny reżim?
    No, chyba z samej głupoty to ludzie nie mogą tyle bzdur wypisywać?

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 17. Data: 2019-02-09 13:29:46
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 11:46, Wiesiaczek pisze:
    > A czy jest gdzieś lista trolli opłacanych przez obecny reżim?
    > No, chyba z samej głupoty to ludzie nie mogą tyle bzdur wypisywać?

    Wiesiaczek może, nawet bez ogórka:)))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 18. Data: 2019-02-09 14:58:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 11:46, Wiesiaczek pisze:

    > A czy jest gdzieś lista trolli opłacanych przez obecny reżim?
    > No, chyba z samej głupoty to ludzie nie mogą tyle bzdur wypisywać?

    Jeśli ktoś płaci choćby pisiąt groszy od posta na usnecie, to oznacza,
    że zlecający jest idiotą

    Shrek

  • 19. Data: 2019-02-09 15:08:55
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 14:58, Szrek pisze:
    > Jeśli ktoś płaci choćby pisiąt groszy od posta na usnecie, to oznacza,
    > że zlecający jest idiotą

    ano, szrek to idiota:)))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 20. Data: 2019-02-09 18:01:14
    Od: b...@g...com

    użytkownik u2 napisał:

    > ano, szrek to idiota:)))))))))))

    Nie. Ty na pręga nie zaglądasz. Szrek ma powody aby jebać pisiorstwo,
    u Szreka w rodzinie kogoś zwolnili i Szrek będzie dozgonnie
    walił w Kaczkę:)