  • 1. Data: 2019-02-06 03:48:54
    Temat: J. Kaczyński grozi GW/Agora S.A. (ciąganiem po sądach)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Mowa trwa papier grunt.

    A ten dobór tytułu poniżej jest godny przedszkolaków albo perfidnych
    manipulatorów IMHO [A]

    [A] https://wyborcza.pl/7,75398,24432653,tasmy-kaczynski
    ego-prezes-pis-grozi-wyborczej.html

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-02-06 11:33:56

    No jako katolik powinien drugi policzek nadstawić, prawda?

    BTW jak dla mnie "przedsądowe" oznacza "przed obliczem sądu", ale dla innych może
    oznaczać "przed wniesieniem sprawy do sądu".

    -----