  • 31. Data: 2019-02-09 20:08:43
    Temat: Re: Ciekawostka internetowa.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 19:55, J.F. pisze:

    > No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
    > rzecze Konstytucja :-)

    Ale tylko w pierwszym rozdziale - potem są przepisy szczególne.

    > Ale co tu wyciagac ... przeciez to sad wyznacza date rozprawy.
    >
    > Udal sie na macierzynski, czy jest z frakcji popierajacej dobra
    > zmiane?
    Powiedzmy, że spraw z tej okazji jest troszkę wiecej i większość się
    jakoś niemrawo kręci.
    > Czy moze druga strona umiejetnie udaje sie na zwolnienia ? :-)

    Nie.

    > A co im grozi ? Najwyzej Panstwo wyplaci.
    Ale ktoś opierdol dostanie. Zresztą nie "państwo", a konkretna
    jednostka, która ma konkretny budżet i brak przwidzianych na tą
    okoliczność rezerw. No i nie daj boże sędzia wywali to do TK, to się
    przeciągnie o rok a TK bedzie musiał rzeźbić w gównie, że zwalnianie
    kobiet w ciąży jest prawe i sprawiedliwe.

    > Duzo tych matek w ciazy tam chyba nie pracowalo ...

    Konkretnie to coś niewiele ponad 60 (w ciąży i na macierzyńskich) w
    skali całej Polski.
    > To bedziesz apelowal.
    Ale jak bedziesz się domagał konkretnej kasy, to musisz 5% opłaty
    sądowej wpłacić. A nie mam wątpliwości, że wtedy na chuju staną, żeby
    tylko nie przegrać.

    > Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)
    Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać. Tym bardziej że dotyczyło
    to raptem kilkudziesieciu osób. Budżet by się im od tego nie zawalił.

    Shrek

  • 32. Data: 2019-02-09 20:10:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 20:08, Szrek pisze:
    > Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać. Tym bardziej że dotyczyło
    > to raptem kilkudziesieciu osób. Budżet by się im od tego nie zawalił.

    kowal aka szmid zawinił, szrek bije w cygańskie kaczki:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 33. Data: 2019-02-09 21:52:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 20:08:43 +0100, Shrek napisał(a):

    > Powiedzmy, że spraw z tej okazji jest troszkę wiecej i większość się
    > jakoś niemrawo kręci.

    Ale w jednym sadzie ?
    Moze ten akurat przeciazony ... bo zeby sad przyjal telefon od Ziobry
    i zaczal odwlekac terminy ... no coz, tez mozliwe, szczegolnie jak
    Ziobro wlasnie mianowal Prezesa.

    > Ale ktoś opierdol dostanie. Zresztą nie "państwo", a konkretna
    > jednostka, która ma konkretny budżet i brak przwidzianych na tą
    > okoliczność rezerw.

    No to beda musieli dostac dotacje z ministerstwa.

    > No i nie daj boże sędzia wywali to do TK, to się
    > przeciągnie o rok a TK bedzie musiał rzeźbić w gównie, że zwalnianie
    > kobiet w ciąży jest prawe i sprawiedliwe.

    Wystarczy sie powolac na pierwszy rozdzial konstytucji :-)

    To bardziej sie pewnie boja, ze do TVN pojdziecie i powiecie jak ta
    polityka prorodzinna PIS wyglada ...

    > Ale jak bedziesz się domagał konkretnej kasy, to musisz 5% opłaty
    > sądowej wpłacić.

    Nie, przywrocenia do pracy -)

    W sadzie pracy jest chyba taniej.

    > A nie mam wątpliwości, że wtedy na chuju staną, żeby
    > tylko nie przegrać.

    To moze od razu do TVN i GW :-)

    > Zacznujmy od tego, że nie powinien zwalniać.

    Ale zwolnil jakos z mocy ustawy, o ile dobrze zrozumialem.

    J.

  • 34. Data: 2019-02-09 21:53:39
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 21:52, J.F. pisze:
    > Ale w jednym sadzie ?

    w sadzie to gruszki rosną:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 35. Data: 2019-02-09 22:59:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale w jednym sadzie ?
    > Moze ten akurat przeciazony ...

    W innych trochę lepiej. Róznie. Ale na przykład Zielona Góra bardzo szybko.

    > bo zeby sad przyjal telefon od Ziobry
    > i zaczal odwlekac terminy ... no coz, tez mozliwe, szczegolnie jak
    > Ziobro wlasnie mianowal Prezesa.

    No po coś te sady przejmowali - nie? Ponoć po to, żeby było szybciej;)

    > No to beda musieli dostac dotacje z ministerstwa.

    Ale ktoś się wkurwi.Przegrana sprawa przed własnym sądem to w ogóle
    porażka na całym froncie.

    > Wystarczy sie powolac na pierwszy rozdzial konstytucji :-)

    Za powoływanie się na konstytucji składają w apelacji zarzut obrazy
    prawa procesowego;) Nie bez powodu nie nawidzą tego słowa na k.

    > To bardziej sie pewnie boja, ze do TVN pojdziecie i powiecie jak ta
    > polityka prorodzinna PIS wyglada ...

    Tego akurat się nie boją. To działa tak - jak by co 1000 wyborcę pisorów
    ot tak bez wyroku zastrzelili czy tylko zwolnili z pracy i zabrali
    mieszkanie to im tylko poparcie wzrośnie. 1 na 1000 to za mało, żeby
    konkretnego statystycznego pisiego wyborcę trafić, ale któregoś somsiada
    napewno. Więc bedzie tylko radość i poparcie.

    > Nie, przywrocenia do pracy -)

    To tak nie działa - sąd może uznac, że przywrócenie nie ma sensu i
    zasądzić odszkodowanie. Jego prawo.

    > W sadzie pracy jest chyba taniej.

    Roszczenie jest to zwykle nie więcej niż 3 miesięczne pensję albo nie
    pamiętam roczna czy półroczna pensja w przypadku przywrócenia. Do
    jakiejś tam kwoty jest darmowe i w przeciętnych zarobkach to się łapie.
    Jak wychodzą trzyletnie zarobki to płacisz 5% od powiedzmy 120 tysi - to
    już trochę potrafi zaboleć, zwłaszcza jak masz podejrzenia że jedna
    strona ma znaczone karty.

    > To moze od razu do TVN i GW :-)

    Jak już pisałem - to raczej nic nie da.

    > Ale zwolnil jakos z mocy ustawy, o ile dobrze zrozumialem.

    Zaproponowali wybranym nowe warunki a resztę z mocy ustawy _wygasili_.
    Takie teraz kurwa my. Sek w tym, że zgodnie z dyrektywą nie mieli
    takiego prawa w stosunku do kobiet w ciąży i na urlopach rodzicielskich.
    Dyrektywa stoi nad konstytucją. Teraz kombinują, że następca prawny jest
    następcą prawnym, ale z wyjątkiem stosunków pracy. Jak ktoś miał
    wątpliwości czym się kończy zniszczenie trójpodziału władzy to ma teraz
    widok jak się kńczy kiedy władza ustawodawcza, wykonawcza i sądownicza
    to jedno.

    Shrek

    Shrek

  • 36. Data: 2019-02-09 23:15:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 22:59:18 +0100, Shrek napisał(a):

    > Jak ktoś miał
    > wątpliwości czym się kończy zniszczenie trójpodziału władzy to ma teraz
    > widok jak się kńczy kiedy władza ustawodawcza, wykonawcza i sądownicza
    > to jedno.

    Święte słowa, panie Shrek. Mamy małego dyktatorka na czele.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 37. Data: 2019-02-10 05:39:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-09, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > zamknie, więc przy odrobinie szczescia szrek będzie trzyletnie pobory
    > żony do przody - pisiory stawiają z państwowego, więc im nie szkoda. Ty
    > się zrzucisz (o ile płacisz cokolwiek podatków).

    Jak się połapią to wprowadzą odpowiedni podatek od tego typu zwrotów.
    Potem będzie konferencja pokazująca na waszym (i innych) przykładzie jak
    uszczelniono system odsuwając zadziorne dzieci nomenklatury od koryta.
    Wspomni się, że PO nie zrobił z tym nic, a wręcz otwarcie przyzwalał. Na
    zakończenie przedstawiciele Młodzieży Wszechpolskiej zaintonują Rotę.

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2019-02-10 06:57:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak się połapią to wprowadzą odpowiedni podatek od tego typu zwrotów.
    > Potem będzie konferencja pokazująca na waszym (i innych) przykładzie jak
    > uszczelniono system odsuwając zadziorne dzieci nomenklatury od koryta.

    Pomysł zasadniczo ciekawy, bo właśnie wypłacają kwotę netto - normalnie
    od wynagrodzenia pracodawca płaci podatek;)

    > Wspomni się, że PO nie zrobił z tym nic, a wręcz otwarcie przyzwalał. Na
    > zakończenie przedstawiciele Młodzieży Wszechpolskiej zaintonują Rotę.

    Spokojnie - najpierw trzeba wygrać sprawę o przywrócenie. Po dwóch
    latach była pierwsza rozprawa - nastyępna za trzy miesiące.

    Shrek

  • 39. Data: 2019-02-10 10:27:05
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 23:15, Jcek Maciejew pisze:

    > Święte słowa, panie Szrek. Mamy małego dyktatorka na czele.

    ruski troll Jcek Maciejew się burzy, chce obalić dyktatorka i zająć jego

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"