  • 21. Data: 2019-02-09 18:06:56
    Temat: Re: Ciekawostka internetowa.
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 18:01, b...@g...com pisze:

    > Nie. Ty na pręga nie zaglądasz. Szrek ma powody aby jebać pisiorstwo,
    > u Szreka w rodzinie kogoś zwolnili i Szrek będzie dozgonnie
    > walił w Kaczkę:)

    no nie zaglądam na pręga, dosyć mam kabareta na innych grupach:)

    ale ale, obiecujęm sięm podciągnąć:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 22. Data: 2019-02-09 18:43:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 09:01:14 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > Nie. Ty na pręga nie zaglądasz. Szrek ma powody aby jebać pisiorstwo,
    > u Szreka w rodzinie kogoś zwolnili i Szrek będzie dozgonnie
    > walił w Kaczkę:)

    Dołączyłeś do niechlubnej grupki 4 osób które na tej grupie
    odpowiedziały u2. A feee... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2019-02-09 18:50:58
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 18:43, Jcek Maciejew pisze:
    > Dołączyłeś do niechlubnej grupki 4 osób które na tej grupie
    > odpowiedziały u2. A feee...:)

    gdyby nie ten emotikon to można by uważać, że ruski troll Jcek Maciejew
    tak na serio pisze:)))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 24. Data: 2019-02-09 18:53:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 18:01, b...@g...com pisze:

    > Nie. Ty na pręga nie zaglądasz. Szrek ma powody aby jebać pisiorstwo,
    > u Szreka w rodzinie kogoś zwolnili i Szrek będzie dozgonnie
    > walił w Kaczkę:)

    Szrek jebał pisorstwo znacznie wcześniej, a co do zwolnienia to nalezy
    uściślić, że chodzi o matkę na urlopie maierzyńskim, co jest po prostu
    niezgodne z prawem (nawet pisiom). Choć pisiorscy prawnicy twierdzą
    inaczej, bo skoro jest ustawa specjalna i pisiorska, to ma ponoć moc
    najwyższą - wyższą od konstytucji i traktatów międzynarodowych.

    Może się paradoksalnie okazać, że szrek na tym zarobi (przywróconej do
    pracy osobie zwolnionej w czasie trwania urlopu macierzyńskiego
    przysługuje wynagrodzenie za całość okresu pozostawania bez pracy u
    spornego pracodawcy - tak, od czasu jak zwolnili, do czasu prawomocnego
    wyroku możesz pracować gdzie indziej, kasa się należy). Na razie minęły
    dwa lata i była pierwsza rozprawa. N oko poniżej trzech lat się nie
    zamknie, więc przy odrobinie szczescia szrek będzie trzyletnie pobory
    żony do przody - pisiory stawiają z państwowego, więc im nie szkoda. Ty
    się zrzucisz (o ile płacisz cokolwiek podatków).

    Shrek

  • 25. Data: 2019-02-09 18:56:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 18:53, Szrek pisze:
> [...]
    > inaczej, bo skoro jest ustawa specjalna i pisiorska, to ma ponoć moc
    > najwyższą - wyższą od konstytucji i traktatów międzynarodowych.

    cusik śmierdzi w szrekowym królestwie, szrek wali po umowach
    międzynarodowych, a nie potrafi samodzielnie powiesić TV na ścianie, a
    potem to nogi śmierdzą i nie potrafi napisać reklamacji:)
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 26. Data: 2019-02-09 19:04:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 18:53:16 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > spornego pracodawcy - tak, od czasu jak zwolnili, do czasu prawomocnego
    > wyroku możesz pracować gdzie indziej, kasa się należy).

    A bedzie komu wyplacic ?
    Bo o ile pamietam to zatrudniajacego rozwiazano i utworzono powolano
    nowego ... to kto ma wyplacic ?

    > Na razie minęły dwa lata i była pierwsza rozprawa.

    Czy mi sie wydaje, czy przed sadem pracy to dawniej znacznie szybciej
    szlo ?

    J.

  • 27. Data: 2019-02-09 19:25:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 19:04, J.F. pisze:

    > A bedzie komu wyplacic ?
    > Bo o ile pamietam to zatrudniajacego rozwiazano i utworzono powolano
    > nowego ... to kto ma wyplacic ?

    Będzie - w ustawie napisano, że nowy jest następcą prawnym starego, więc
    nie ma jak się wymigać - jest przepis szczególny i wprost. Jedynie
    piorscy prawnicy twierdzą, że skoro napisano, że _wygaszają_ stosunki
    pracy, to prawo pracy w ogóle nie ma zastosowania i nie ma możliwości
    dochodzenia roszczeń, bo osoby są "wyjete spod prawa". Co ciekawe to
    "normalnie" (prawie) działa, ale przeoczyli dyrektywę unijną o ochronie
    matek karmiących. Aktualnie są na etapie udowadniania, że ustawa jest
    przepisem szczególnym do dyrektywy. Oraz że szczególne traktowanie osób
    podpadających pod ochronę przed zwolnieniem z okazji macierzyństwa
    byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

    > Czy mi sie wydaje, czy przed sadem pracy to dawniej znacznie szybciej
    > szlo ?

    I normalnie idzie szybciej. Wnioski wyciągnij sam. Wygląda zresztą na
    to, że dopiero się kapnęli co im grozi w wypadku przegranej. Inna
    sprawa, że odnoszę wrażenie, że sąd po prostu uzna bezcelowość
    przywrócenia i nakaże wypłatę odszkodowania w wyso9kości trzech pensji -
    ciężko się od tego odwoływać, bo całość wynagrodzenia przysługuje przy
    przywróceniu, a odszkodowanie sąd przyznaje po uważaniu.

    Shrek

  • 28. Data: 2019-02-09 19:31:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 19:25, Szrek pisze:
> [...]
    > podpadających pod ochronę przed zwolnieniem z okazji macierzyństwa
    > byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

    oj durny ten szrek, pisiorstwo nie rządzi w po-wolnych sądach, nieważne,
    że Kaczki doktoryzowały się na prawie pracy:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 29. Data: 2019-02-09 19:55:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Feb 2019 19:25:04 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > podpadających pod ochronę przed zwolnieniem z okazji macierzyństwa
    > byłoby sprzeczne z zasadami współżycia społecznego.

    No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
    rzecze Konstytucja :-)

    > I normalnie idzie szybciej. Wnioski wyciągnij sam.

    Ale co tu wyciagac ... przeciez to sad wyznacza date rozprawy.

    Udal sie na macierzynski, czy jest z frakcji popierajacej dobra
    zmiane?

    Czy moze druga strona umiejetnie udaje sie na zwolnienia ? :-)

    > Wygląda zresztą na
    > to, że dopiero się kapnęli co im grozi w wypadku przegranej.

    A co im grozi ? Najwyzej Panstwo wyplaci.
    Duzo tych matek w ciazy tam chyba nie pracowalo ...

> [...]
    > ciężko się od tego odwoływać, bo całość wynagrodzenia przysługuje przy
    > przywróceniu, a odszkodowanie sąd przyznaje po uważaniu.

    To bedziesz apelowal.
    Skoro jest nastepca prawny, to powinien zatrudnic :-)

    J.

  • 30. Data: 2019-02-09 19:59:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.02.2019 o 19:55, J.F. pisze:
    > No i slusznie, przeciez wszyscy ludzie sa rowni wobec prawa - tako
    > rzecze Konstytucja:-)

    są równi i równiejsi, wiem to doskonale z życiowego doświadczenia w
    po-wolnych sądach:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"