  • 1. Data: 2016-11-26 18:47:38
    Temat: Cara chrani!
    Od: "Pajdak" <a...@d...org>

    Kto wie ile koszyuje całodobowa ochrona prezesa PiS przed gniewem ludu?

    --
    Lepudruk

  • 2. Data: 2016-11-26 19:19:31
    Temat: Re: Cara chrani!
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Pajdak" <a...@d...org> pisze:
    > Kto wie ile koszyuje całodobowa ochrona prezesa PiS przed gniewem ludu?

    Nie więcej niż ochrona Tuska? :-)

    --
    A. Filip
    Ciężko dźwigać, żal porzucić. (Przysłowie polskie)

  • 3. Data: 2016-11-26 19:51:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-11-16 o 18:47, Pajdak pisze:
    > Kto wie ile koszyuje całodobowa ochrona prezesa PiS przed gniewem ludu?

    Wnosząc po wyniku wyborów - cokolwiek byśmy nie sądzili - problemem nie
    tyle jest gniew ludu, co zagrożenie ze strony pojedynczych oszołomów.
    Szacuję, że to może kosztować kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie.

  • 4. Data: 2016-11-27 01:03:49
    Od: Kviat <null>

    > Wnosząc po wyniku wyborów - cokolwiek byśmy nie sądzili - problemem nie
    > tyle jest gniew ludu, co zagrożenie ze strony pojedynczych oszołomów.

    Czyli ta ochrona chroni lud przed prezesem?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2016-11-27 08:06:20
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Kviat <null> pisze:

    > Czyli ta ochrona chroni lud przed prezesem?
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Bo prezes kobiety gwałci i dzieci zarzyna w kołyskach? :-)

    --
    A. Filip
    W zbyt czystej wodzie nie ma ryb. (Przysłowie chińskie)

  • 6. Data: 2016-11-27 10:39:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    buntownik.pl
    *A. Filip* napisał(-a):

    > Bo prezes kobiety gwałci i dzieci zarzyna w kołyskach? :-)

    Prawie, i to z tylnego siedzenia ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2016-11-27 21:56:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27-11-16 o 01:03, Kviat pisze:

    > Czyli ta ochrona chroni lud przed prezesem?

    Z czego wynika wniosek, że to ma cokolwiek wspólnego z ludem? U nas się
    już tak jakoś dziwnie przyjęło, że większość oszołomów, jak nie może
    przedstawić sensownych argumentów, to na "wolę ludu" się powołuje.
    Wnosząc po wyniku wyborów większość ludu Prezesa popiera.

  • 8. Data: 2016-11-28 10:54:53
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie większość, a około 1/3, reszta to machinacje (tzw. ordynacja).

    -----

  • 9. Data: 2016-11-28 11:11:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-28 10:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie większość, a około 1/3, reszta to machinacje (tzw. ordynacja).
    >

    > -----

    Nie wiem jak w rzeczywistości, ale z głosowań, jawne poparcie wyraziło
    niecałe 20% uprawnionych....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 10. Data: 2016-11-28 11:30:55
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No widzisz, a Putina popiera z 85% tak realnie...
    Ciekawe, skąd taka różnica w zdemolowaniu mózgów Polaków (my jesteśmy zawsze przeciw
    - każdemu i wszystkiemu) i Rosjan (oni są zawsze za - każdym i wszystkim).

    -----