  • 31. Data: 2016-12-07 20:55:35
    Temat: Re: Cara chrani!
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak ktoś co trzy lata zmienia nazwę kanapy i barykaduje się w gabinecie, osiagając co
    wybory 4,8%, to nic dziwnego...

    -----

  • 32. Data: 2016-12-07 21:50:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-12-16 o 20:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jak ktoś co trzy lata zmienia nazwę kanapy i barykaduje się w
    > gabinecie, osiagając co wybory 4,8%, to nic dziwnego...

    O kim konkretnie piszesz?

  • 33. Data: 2016-12-08 07:52:15
    Od: Bonum mane <b...@o...cs>

    o "Królu" :)
    czyli o JKM

  • 34. Data: 2016-12-08 08:25:49
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Bonum mane <b...@o...cs> pisze:
    > o "Królu" :)
    > czyli o JKM

    Raz się przebił przez 5% do parlamenciku europejskawego.

    --
    A. Filip
    Czego się Jaś nie nauczy, Jan nie będzie umiał. (Przysłowie polskie)

  • 35. Data: 2016-12-08 13:16:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 7 Dec 2016 20:51:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie śledziłem tego, ale skoro tak piszesz, to pewnie tak jest.

    Dostali 37.85%
    http://parlament2015.pkw.gov.pl/349_wyniki_sejm

    Ponad 50% mandatów mają dzięki temu, że "przejęli procenty" partii, które
    nie przekroczyły progu wyborczego, głównie 7.55% lewicy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 36. Data: 2016-12-08 14:33:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

    > Nie śledziłem tego, ale skoro tak piszesz, to pewnie tak jest.

    >Dostali 37.85%
    >http://parlament2015.pkw.gov.pl/349_wyniki_sejm

    A wrecz 18.6%, liczac wzgledem uprawnionych. Polowa narodu
    postanowila nie glosowac.

    >Ponad 50% mandatów mają dzięki temu, że "przejęli procenty" partii,
    >które
    >nie przekroczyły progu wyborczego, głównie 7.55% lewicy.

    Przejeli tez pozostali, tym niemniej - wyborcy SLD, Korwina i Razem
    zmarnowali swoj glos, co podnioslo ilosc mandatow PiS.

    Ale nie tylko to - obowiazujaca ordynacja promuje silne partie i daje
    im wiecej mandatow
    PO+Kukiz+Petru+PSL to 6.9mln glosow, a PiS mial tylko 5.7mln.

    Tyle w kwestii "woli narodu", no ale taka ordynacja obowiazuje od lat.

    J.

  • 37. Data: 2016-12-08 14:53:55
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > A wrecz 18.6%, liczac wzgledem uprawnionych. Polowa narodu
    > postanowila nie glosowac.
    > [...]

    Czyli nie widziała "wystarczającej" różnicy między PiS a "resztą" by
    ruszyć własną dupę. Musisz w aż tak czarnych barwach rysować
    "niby wybór" który daje wyborcom wspaniale ustawiony system RP3?

    --
    A. Filip
    Po upływie pięciu pokoleń ginie zarówno dobra, jak i zła sława.

  • 38. Data: 2016-12-08 18:32:46
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No spoko, więcej, m.in. przytomnie zgłosił projekt uchwały lustracyjnej.

    -----

  • 39. Data: 2016-12-08 18:33:47
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Kiedyś identycznie wtopiło ZChN, więc historia wyrównała rachunki.

    -----