  • 11. Data: 2016-11-28 13:05:33
    Temat: Re: Cara chrani!
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie wiem jak w rzeczywistości, ale z głosowań, jawne poparcie wyraziło
    > niecałe 20% uprawnionych....

    Kto nie głosuje ten zdaje się na wybór innych, nieprawdaż?
    Ci co nie zagłosowali zapewne nie widzieli (wielkiej) różnicy między
    PiS+ (listą PiS) a innymi dostępnymi wyborami. Opierdolisz gówniany
    system RP3 demokracji dający tak marny wybór że aż tak wielu ludziom
    nawet się głosować nie chce? :-)

    --
    A. Filip
    Niedaleko pada jabłko od jabłoni. (Przysłowie polskie)

  • 12. Data: 2016-11-28 13:19:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tumiwisizm od dołu (np. spółdzielnie czy wspólnoty mieszkaniowe) do góry. To wielka
    przywara naszego społeczeństwa. I jak tu na przykład wybierać - dajmy na to -
    sędziów ("pokoju") czy innych "szeryfów", skoro przy nikłym stawiennictwie wygrają
    grupy zorganizowanych cwaniaków (i wygrywają)?

    -----

  • 13. Data: 2016-11-28 13:47:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-11-28 13:05, A. Filip pisze:

    > Kto nie głosuje ten zdaje się na wybór innych, nieprawdaż?

    Nie - przy obecnym systemie wyborczym, nie ma czasami na kogo głosować,
    sam mam ten problem, że czasami mogę oddac co najwyżej głos nieważny,
    ale nie kazdemu chce się iść, by takowy oddać.

> [...]
    > PiS+ (listą PiS) a innymi dostępnymi wyborami. Opierdolisz gówniany
    > system RP3 demokracji dający tak marny wybór że aż tak wielu ludziom

    Tak sądzę, ponieważ różnica między PO i PiSem, to w zasadzie głównie
    pijar... Ustawy PO wprowadzane sa przecież przez PiS (przy protestach
    PO, bo pozory być muszą, a dodatkowo to nie oni sa u władzy). Niestety
    system winien być taki, że powinniśmy wybierać zarządzających, a nie
    rządzących...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 14. Data: 2016-11-28 14:06:33
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 26 Nov 2016 18:47:38 +0100, Pajdak napisał(a):

    > Kto wie ile koszyuje całodobowa ochrona prezesa PiS przed gniewem ludu?

    Według Newsweeka i Gazety Wyborczej w 2013 r ~1,2 mln zł rocznie, zaś
    według tygodnika "Wprost" w 2014 r. roku ochrona Jarosława Kaczyńskiego
    podrożała i wydano na nią 1,85 mln zł.
    Za:
    http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Swiat/Ochro
    na-Jaroslawa-Kaczynskiego.-Ile-kosztuje-00021642

    Wychodzi odpowiednio 3.3 tys. i 5 tys. za dobę.
    Smakosze mogą to przeliczyć na ośmiorniczki, zaś dietetycy pójść za ciosem
    i zamienić na kalorie, żeby wiedzieć, czy można się na tym utuczyć.
    Zgodnie z wiedzą internetową 100 g ośmiorniczek ma 82 kalorie.

    http://kalkulatorkalorii.net/kalkulator-kalorii/7176
    -100-osmiornica-1#wynik

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    https://get.google.com/albumarchive/1156220875144747
    57554

  • 15. Data: 2016-11-28 17:19:11
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    US jest +/- 10x większe ludnościowo. Stawiam dolary przeciw orzechom, ze ochrona
    prezia US-iech kosztuje ZNACZNIE więcej niż ochrona prezia PiS.

    -----

  • 16. Data: 2016-11-28 18:26:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    ZNACZNIE więcej niż 10x więcej, per capita znaczy.

    -----

  • 17. Data: 2016-11-28 19:18:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "A. Filip"

    > Nie wiem jak w rzeczywistości, ale z głosowań, jawne poparcie wyraziło
    > niecałe 20% uprawnionych....

    Kto nie głosuje ten zdaje się na wybór innych, nieprawdaż?
    ---
    Nieprawdaż. Część z tych, co nie głosowali zdaje się na wybór innych a część
    nie zdaje. Można tylko domniemywać, że podziału między poszczególne opcje to
    nie zmieni.

[...]
    No widzisz, jak komuś się nie chce to raczej nie oddaje głosu na żadną z
    opcji choć oczywiście nie zmienia kwestii, że podział jest zasadniczo znany.

  • 18. Data: 2016-11-28 19:19:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup

    Tumiwisizm od dołu (np. spółdzielnie czy wspólnoty mieszkaniowe) do góry. To
    wielka przywara naszego społeczeństwa. I jak tu na przykład wybierać -
    dajmy na to - sędziów ("pokoju") czy innych

    Tu czytaj moją wypowiedź a tam inne wypowiedzi a jak to zgaduj gdzie
    napisałem i tam czytaj ewentualnie

  • 19. Data: 2016-11-28 19:27:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

> [...]

    sam mam ten problem, że czasami mogę oddac co najwyżej głos nieważny,
    ale nie kazdemu chce się iść, by takowy oddać.
    A powiesz, dlaczego chcesz głosować na kogoś a nie na coś ? :-) Rozumiem, że
    chcesz ładne przedstawienie :-)

> [...]

    PO, bo pozory być muszą, a dodatkowo to nie oni sa u władzy). Niestety
    system winien być taki, że powinniśmy wybierać zarządzających, a nie
    Oj nie, system powinien być taki, że głosujemy za sprawami i tylko jak jest
    wystarczająco duża frekwencja to wynik tego wyboru zobowiązuje, inaczej
    sprawy rozstrzygają bezpośrednio zainteresowani. Bo jaki ma sens głosować np
    za tym jaki samochód w Polsce ma być sprzedawany jak każdy z osobna może
    sobie wybrać nie narzucając innym tego samego wyboru. Ale np to czy drogi
    mają być dodatkowo płatne dla obywateli już może być kwestią każdego
    obywatela nawet jeśli samochodu nie posiada bo przecież ktoś mu te towary
    dowozi do sklepów po drogach. Ale może też nie być. Kwestia świadomości
    i/lub potrzeb społeczeństwa.

  • 20. Data: 2016-11-28 19:28:20
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Olin"
[...]