  • 21. Data: 2016-05-03 21:50:26
    Temat: Re: "Burmistrz wszczyna"
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Była jakaś zmiana, chodziło m.in. o garaże podziemne w udziałach.

    -----

  • 22. Data: 2016-05-04 11:17:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Niekoniecznie.

    -----

  • 23. Data: 2016-05-09 19:22:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl

    5...@n...neostrada.pl

    > Ok, czekam wtedy na to co mi każą zapłacić.

    Wątek już własciwie upadł, ale dla potomności napiszę o dalszym rozwoju
    wypadków. Dostałem dzisiaj decyzję w sprawie podatku. Podatek od
    gruntów, mieszkania, garażu. /Moje/ metraże przemnożone przez
    odpowiednie stawki. Nie ma w tej decyzji czegoś takiego, że jest
    określona wyskość podatku za całoś. Jest określona _wyłacznie_ wysokość
    podatku który ja mam zapłacić. Nie wiem ile jest za całość, nie wiem ile
    mają inni. Domysłowi Userów pozastawiam, to, gdzie wyślę każdego, kto
    wyciągałby do mnie ręce, gdyby któryś ze współwłaścieli miał problemy z
    zapłaceniem swoich zobowiązań.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2016-05-10 07:46:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2016-05-09, Big Jack <a...@b...zz> wrote:

> [...]
    > wypadków. Dostałem dzisiaj decyzję w sprawie podatku. Podatek od
    > gruntów, mieszkania, garażu. /Moje/ metraże przemnożone przez

    A przypadkiem od tego roku nie została zniesiony przepis o solidarności
    dłużników w przypadku "garażu wielostanowiskowego"?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 25. Data: 2016-05-10 15:01:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-02 o 11:34, Kris pisze:
    > Decyzje każdy z nas dostaje taką że wypisani są wszyscy współwłaściciele i kwota do
    zapłaty

    Mam takie działki i na nakazie podatkowym jest podana kwota podatku a
    pod spodem wyszczególnione % współudział z imienia i nazwiska.
    Płacę tylko swój udział.
    Nie dajcie się rżnąć choćby na parę złotych :-)

  • 26. Data: 2016-05-10 15:45:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ...@p...org
    *Wojciech Bancer* napisał(-a):

    > A przypadkiem od tego roku nie została zniesiony przepis o
    > solidarności dłużników w przypadku "garażu wielostanowiskowego"?

    Nie wiem, napisałem co ja mam do zapłaty. Nie ma informacji ile jest za
    wszystko, ani ile mają inni

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675