  • 1. Data: 2016-05-02 08:22:35
    Temat: Odwołanie do okręgowego - bez stawiennictwa obowiazkowego
    Od: mały <m...@w...eu>

    Witam
    Odwoływałem się od wyroku do sądu okręgowego, przyszedł termin rozprawy,
    ale piszę na nim że stawiennictwo nie obowiązkowe. czy to znaczy że sąd
    z góry ustalił że podtrzymuje wyrok czy jak ? Co będzie na pierwszej
    takiej rozprawie ?

  • 2. Data: 2016-05-02 10:57:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-02 o 08:22, mały pisze:
> [...]
    > ale piszę na nim że stawiennictwo nie obowiązkowe. czy to znaczy że sąd
    > z góry ustalił że podtrzymuje wyrok czy jak ? Co będzie na pierwszej

    To znaczy że stawiennictwo nie jest obowiązkowe - przecież tylko w twoim
    interesie jest, aby się stawić lub uznać, że nie ma takiej potrzeby.
    Bynajmniej nie przesądza to w żaden sposób wyroku.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-05-02 11:55:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To zależy od tego, co podniosłeś w swojej apelacji.
    A pierwsza w większości przypadków bywa ostatnia.

    -----

  • 4. Data: 2016-05-02 12:15:37
    Od: mały <m...@w...eu>

    W dniu 2016-05-02 o 11:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > To zależy od tego, co podniosłeś w swojej apelacji.
    > A pierwsza w większości przypadków bywa ostatnia.

    Błędy jakie popełniła sędzina w czasie wydawania wyroku i to dużo błędów
    Wiec moze byc ostatnia ale na moja korzysc :)

  • 5. Data: 2016-05-02 14:52:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W czasie wydawania wyroku żona sędziego była na zakupach - zły rozmiar butów kupiła?

    -----

  • 6. Data: 2016-05-03 13:59:59
    Od: mały <m...@w...eu>

    Nie wiecie jaki % spraw jest rozstrzyganych pozytywnie przez okręgówke ?

  • 7. Data: 2016-05-03 15:38:16
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Idziesz do bukmachera i obstawiasz? Może lepiej idź do adwokata?

    -----

  • 8. Data: 2016-05-04 09:03:29
    Od: mały <m...@w...eu>

    mam adwokata, ale pytam się was czy może macie takie informacje

  • 9. Data: 2016-05-04 09:33:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-04 o 09:03, mały pisze:
    > mam adwokata, ale pytam się was czy może macie takie informacje

    Spytaj się adwokata.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-05-04 10:02:40