  • 1. Data: 2016-05-03 20:55:05
    Temat: Połączenie postępowań, a zmiana adresu zamieszkania
    Od: SERG <m...@p...fm>

    Jestem osobą pokrzywdzoną w toczącym się postępowaniu.
    Z początkiem marca tego roku otrzymałem pismo z Prokuratury Rejonowej
    Radom-Wschód, iż postępowanie będzie kontynuowane przez Prokuraturę
    Rejonową Radom-Zachód i wszystkie akta sprawy zostaną przekazane tej
    właśnie prokuraturze, w której już toczy się postępowanie przeciwko
    podejrzanemu.
    W tak zwanym międzyczasie zmieniło mi się miejsce zamieszkania.
    Moje pytanie brzmi czy powinienem zawiadomienie o nowym miejscu pobytu
    wysłać do Prokuratury Radom-Wschód czy już do Prokuratury Radom-Zachód
    gdzie jest kontynuowane postępowanie?

  • 2. Data: 2016-05-03 23:10:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-05-16 o 20:55, SERG pisze:
> [...]
    > Moje pytanie brzmi czy powinienem zawiadomienie o nowym miejscu pobytu
    > wysłać do Prokuratury Radom-Wschód czy już do Prokuratury Radom-Zachód

    Zachód, choć nie zaszkodzi do obydwu. Ważne, by były właściwe numery DS.
    podane, bo inaczej musi zginąć.