  • 31. Data: 2016-04-29 21:11:32
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 21:04:08 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Wystąp pisemnie o wykładnię treści pisma.
    W sumie jakiś pomysł jest ale za požna juz sie z burmistrzem "dogadałem"

  • 32. Data: 2016-04-29 21:18:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    ups.com>:

    > Nie taką kwotę wpisałeś

    Opłaty za śmieci obowiązują bodajże od lipca 2014,
    Pismo ze stycznia 2015 dotyczy czerwca 2015.
    Ale w sumie "ciepło";)

  • 33. Data: 2016-04-29 21:20:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 20:11:00 UTC+2 użytkownik re napisał:
    > Użytkownik "Kris"

    > W tym piśmie nie napisali o co chodzi i generalnie zamiast do nich dzwonić
    > powinienem im listem poleconym za PO wysłać pytanie "ale o so chodzi";)
    > Może w kolejnym liście by doprecyzowali;)
    > ---
    > Przecież to to samo. Możesz równie dobrze wysłać ePuapem.
    Mogli mi też tym kanałem wysłać.

  • 34. Data: 2016-04-29 22:02:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.04.2016 o 15:49, Liwiusz pisze:
    /.../

    > Tak jak wspomniałem - lakoniczność informacji nie oznacza bełkotu
    > (zwykle wręcz przeciwnie).

    Oznacza. I rację chłopak ma.

  • 35. Data: 2016-04-29 22:05:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.04.2016 o 20:59, Budzik pisze:
    /...
    > To o co chodzi?

    Jaki był hejt jak pisałem o zdegenerowanym slangu prawniczym pełniącym
    funkcje podobne, jak żargon przestępczy.

    A po części źródłem dochodu jest.

  • 36. Data: 2016-04-29 22:10:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 17:30:20 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To napisz proszę o co chodzi Twoim zdaniem.
    Ciekawość mnie zżera.
    ;)

  • 37. Data: 2016-04-29 22:27:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 20:32, J.F. pisze:

    >Nie ma obowiązku działania na własną korzyść.

    A potrafisz powiedziec, jakie dzialanie bedzie naprawde dzialaniem na
    wlasna korzysc w tej sytuacji ? :-)

    A co bedzie, jak spokojnie poczekam na wynik postepowania i np
    oprotestuje decyzje czy czym ono sie tam zakonczy ?

    J.

  • 38. Data: 2016-04-29 22:32:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 22:27, J.F. pisze:

    > A potrafisz powiedziec, jakie dzialanie bedzie naprawde dzialaniem na
    > wlasna korzysc w tej sytuacji ? :-)

    Dowiedzenie się dokładnie czego dotyczy sprawa.

    > A co bedzie, jak spokojnie poczekam na wynik postepowania i np
    > oprotestuje decyzje czy czym ono sie tam zakonczy ?

    Jeśli z góry wiesz, że instytucja "protestu" będzie tutaj możliwa, albo
    że nie wpadniesz na prekluzji dowodowej, to możesz.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2016-04-29 23:03:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 16:44:42 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:
> [...]
    i 3 telefony dnia kolejnego- dopiero wtedy połączono mnie z osobą która wytłumaczyła
    o co chodzi.

    aż dwa pisma(Burmistrz wszczyna postępowanie...) tego się najbardziej wystraszyłem)
    była poważnej wagi zapewne;)

    > O to że kończyłeś szkołę specjalną?

    Dodasz coś jeszcze?

  • 40. Data: 2016-04-29 23:03:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Nie rozumiem czego nie rozumiesz w tym pismie i jak widzę, nie jestem
    > osamotniony.
    Rozwiń proszę.