  • 21. Data: 2016-04-29 19:29:32
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: <2...@1...192932.invalid> (Tom N)

    test w
    <news:ng03fd$gr4$1@node2.news.atman.pl>:

    > Pismo powinno być tak sformułowane, aby nawet osoby po szkole
    > specjalnej mogły je zrozumieć - inaczej, to dyskryminacja.

    Powiedziałeś A

    > Ktoś, kto jest niepełnosprawny w takim stopniu, że nie rozumie
    > najprostszego przekazu, powinien mieć (lub powinno mu się przydzielić)
    > opiekuna.

    A teraz -A.

    Zdecyduj się, bo póki co należysz do zbioru: komuś kto nie potrafi jasno
    napisać pisma zrozumiałego nawet dla osoby po szkole specjalnej potrzebny
    jest opiekun...

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2016-04-29 20:10:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

    W tym piśmie nie napisali o co chodzi i generalnie zamiast do nich dzwonić
    powinienem im listem poleconym za PO wysłać pytanie "ale o so chodzi";)
    Może w kolejnym liście by doprecyzowali;)
    ---
    Przecież to to samo. Możesz równie dobrze wysłać ePuapem.

  • 23. Data: 2016-04-29 20:32:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 15:49:18 UTC+2 użytkownik Liwiusz
    napisał:
    >To Twoje zdanie. Moje jest takie że jak ktoś wysyła do mnie pismo to
    >powinna być w nim zawarta informacja o co chodzi.
    >Jeśli z pisma to nie wynika dla mnie to jest bełkot.

    Belkot jest wtedy, gdy sensu nie ma.
    A tu sie nauczyli od wyzszej wladzy, ze pisze sie "dla przypadku
    opisanego w art ... pkt ... ustawy".
    Co mnie tez wkurza, ale trzeba przyznac, ze bywaja takie artykuly, ze
    opisanie o co chodzi bywa trudne :-)

    >Myślę ze nawet prawnik nie jest w stanie wywnioskować z tego pisma o
    >co chodzi\co urząd chce ode mnie.

    Po przeczytaniu art 6q ust 1 i innych stwierdzam, ze urzad chce cie
    powiadomic o wszczeciu z urzedu postepowania w sprawie ustalenia
    wysokosci oplaty :-)

    I teraz jestem ciekaw opinii Liwiusza co nalezy robic dalej:
    -olac pismo sikiem prostym i poczekac na dalszy rozwoj postepowania,
    -pognac do urzedu i zarzadac okazania akt w sprawie

    Bo wrodzony anarchizm sklania mnie ku pierwszemu rozwiazaniu ... ale
    moze to blad ?

    Na bezczelnego mozna jeszcze zadzwonic do Dyrektora co moze wymagac
    pewnego sprytu, i powolac sie na numer postanowienia, albo pisemnie
    zarzadac przeslania kopii akt :-)

    J.

  • 24. Data: 2016-04-29 20:34:42
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Stary, chyba jeszcze Cię nie straszyli karami za nieskoszenie trawy na działce ;-)

    -----

  • 25. Data: 2016-04-29 20:48:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 20:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > Stary, chyba jeszcze Cię nie straszyli karami za nieskoszenie trawy na działce ;-)

    Kara za nieskoszenie to jeszcze nic. Był przypadek, kiedy koszenie trawy
    (wyrok sądu) egzekwował, to znaczy kosił, komornik za zwrotem kosztów.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2016-04-29 20:48:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-29 o 20:32, J.F. pisze:
    > -olac pismo sikiem prostym i poczekac na dalszy rozwoj postepowania,
    > -pognac do urzedu i zarzadac okazania akt w sprawie

    Nie ma obowiązku działania na własną korzyść.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2016-04-29 20:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Nie rozumiem czego nie rozumiesz w tym pismie i jak widzę, nie jestem
    > osamotniony.

    Wszyscy rozumieją treśc tylko nie rozumieją o co chodzi i co urzednik miał
    na mysli.

    Przypomina mi się jedna scena z fimu MIB - jak Will Smith przychodzi na
    egzamin do jednostki MIB...

    we are the best of the best of the best

    https://www.youtube.com/watch?v=dijVbM9DpxU

  • 28. Data: 2016-04-29 20:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik test t...@t...test ...

> [...]
    > Ktoś, kto jest niepełnosprawny w takim stopniu, że nie rozumie
    > najprostszego przekazu, powinien mieć (lub powinno mu się przydzielić)

    To o co chodzi?

  • 29. Data: 2016-04-29 21:04:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wystąp pisemnie o wykładnię treści pisma.

    -----

  • 30. Data: 2016-04-29 21:08:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 20:59:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Wszyscy rozumieją treśc tylko nie rozumieją o co chodzi i co urzednik miał
    > na mysli.
    Grupwicz o nicku m twierdzi że przekaz jest banalny tylko nie rozwinął myśli. Ktoś o
    nicku sonn też udaje że we o co chodzi. Liwiusza przez grzeczność pominę;)