  • 1. Data: 2009-06-24 18:20:00
    Temat: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    Błagam POMOŻCIE! Żadko jeżdżę autobusami i dziś akurat się zdarzyło.
    Wracałem z pracy - jestem zmęczony i niewyspany. Ostatnio wprowadzili
    w 3-mieście nowe bilety za 2,50 zł. Jakiś czas temu facet w kiosku
    miał tylko bilety po 0,25 zł i 0,50 zł - kupiłem troche takich i
    tatkich. Dziś przez zmeczenie wsiadając do autobusu pomyliłem się i
    skazowałem tą 1/10 ceny biletu całego czyli za 0,25 zł. Natychmiast
    kontrola. Tłumaczyłem baranom, prosiłem o zrozumienie, że się po
    prostu pomyliłem - NIC - jak do ściany! Wyjąłem bilet za 2,50,
    skasowałem go przy nich! Mówiłem: "proszę was, zrozumcie - wracam z
    pracy, jestem zmęczony, te nowe bilety wprowadzają w błąd" POMYLIŁEM
    się - nie jeżdżę na gapę więdząc jak to z wami jest". Kto byłby na
    tyle głupi by kasować bilet za 0,25 i liczyć na to, że RENOMA uwierzy,
    że to POMYŁKA? Równie dobrze mógłbym go wcale nie kasować! Oczywiście
    obstawili wyjścia więc dałem im dowód - wiadomo, że wezwali by
    Policję, a Policja zawsze trzyma ich stronę więc nic bym nie wskurał.
    Wypisali ten swój kwit na 153 zł i po moich STANOWCZCH wyjaśnieniach i
    prośbach powiedzieli mi, że wierzą mi, że się pomyliłem ale kwit
    wystawić muszą, a u nich w dziale REKLAMACJI opowiem wszystko i kwit
    zostanie na pewno anulowany. Ten, który wystawiał kwit dopisal tam, że
    "pasażer oswiadczył, że się pomylił kasując bilet z 0,25 zł i że
    skasowal po chwili bilet za 2,50 zł" Teraz wiem, że ścimniali byle
    tylko wypisać kwit. Natychmiast pod domem wsiadłem w samochód i
    pojechałem do tego ich działu reklamacji. Tam przyjął mnie kierownik
    działu reklamacji, wyjaśniłem mu wszystko - opisałem sytuację
    łopatologicznie! Ale po chwili zorientowałem się z jakim typem
    człowieka mam doczynienia! On WIEDZIAŁ, że mówię prawdę - bo kiedy się
    ściemnia człowiek zachowuje się inaczej - ale tu on sam wyczuł mnie,
    że czuje sie skrzywdzony tą sytuacją - a czuję się! On to wyczuł i
    kanary wiedziały! Zastanawiam się dokąd ten swiat zmierza?
    Oświadczyłem, że skoro tak to będę szukał sprawiedliwości w sądzie -
    najmniej go to nie wzruszyło - jakby był PEWIEN, że nie wygram tej
    sprawy. Czy naprawdę nie mam szans? Czy wszyscy są zaprzedani, a
    sędziowie skorumpowani? Słyszałem i czytałem, że w sprawie kwitów z
    Renomy, sądy wydają nakazy zapłaty zaocznie, nawet nie rozpatrując
    przypadku! Bardzo porszę! Poradźcie - jak mogę walczyć o
    sprawiedliwość? Co mogę zrobić! Nie zapłacę im! Nie mam siły i ochoty
    bawić się w takie szczeniactwa by nie kasować biletu - jestem na to za
    stary - chce żyć spokojnie. To był pech! Czy mam szansę na wygranie w
    sądzie? Mam te bilety, mam kwit, na którym kanar krótko opisał moje
    wyjasnienia i widział, że mam bilety w portfelu, jak też widział tam
    kilka setek, że mam pieniądze przy sobie. Czy naprawdę nie mogę liczyć
    na to, że sąd da mi wiarę? Czy świat już się stoczył na samodno?

  • 2. Data: 2009-06-24 18:27:35
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Myszkin pisze:

    > Zastanawiam się dokąd ten swiat zmierza?

    Do końca świata ...

    > Czy naprawdę nie mam szans?

    Raczej nie masz. Przecież w końcu nie zapłaciłeś tyle ile potrzeba.

    > Czy wszyscy są zaprzedani, a sędziowie skorumpowani?

    Ale jaki to ma związek z twoim wypadkiem? Chyba taniej wyjedzie zapłacić
    niż korumpować sąd ...

    > sądy wydają nakazy zapłaty zaocznie, nawet nie rozpatrując
    > przypadku!

    Posłowie są winni. Takie prawo uchwalili !!!

    Nie za bardzo to wszystko przeżywasz? Jeszcze zawału albo wylewu dostaniesz.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-06-24 18:36:56
    Od: stebi <m...@n...pl>

    Przegrasz w sądzie. Za błędy się płaci. Jakby można było anulować
    mandaty na "zmęczenie" to nikt by ich nie dostawał.
    Zostaje Ci tylko zapłacić.

  • 4. Data: 2009-06-24 18:37:41
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Raczej nie masz. Przecież w końcu nie zapłaciłeś tyle ile potrzeba.

    sadzac z jego opisu to zaplacil nawet wiecej niz trzeba

  • 5. Data: 2009-06-24 18:38:56
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Olej ten niby mandat cieplym moczem nic ci nie moga zrobic !

  • 6. Data: 2009-06-24 19:19:11
    Od: r...@m...com

> [...]
    > kilka setek, że mam pieniądze przy sobie. Czy naprawdę nie mogę liczyć
    > na to, że sąd da mi wiarę? Czy świat już się stoczył na samodno?

    I dziwię się ze ludzie jeszcze chcą się tłuc tymi śmierdzącymi autobusami...

    Same bydło tam jezdzi, juz 2 pobicia ostatnio były, w tym jedno z użyciem noża
    w Warszawie, co chwila się słyszy o złodziejach pod szyldem "kanar", jezdzą te
    stare zostawiające chmury czarnego dymu przy ruszaniu z miejsca i pamiętające
    jeszcze czasy Gierka i Gomułki ikarusy, a jazda nimi przyprawia o nudności i
    wymioty.

    Prędkość komunikacyjna miejskich komunikacji autobusowych w Polsce to zaledwie
    20 km/h!

    Ludzie! szybciej dojedziecie już nawet rowerem!

    Bezpiecznie, komfortowo, bez chołoty, chuligaństwa, renomy, brudasów, pijaków
    i innych nieprzyjemności.

    A zrobenie prawa jazdy, zakup i utrzymanie samochodu to dla pracującego
    człowieka też nie jest jakiś mega wydatek.

  • 7. Data: 2009-06-24 19:43:20
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 24 Cze, 20:36, stebi <m...@n...pl> wrote:
    > Przegrasz w sądzie. Za błędy się płaci. Jakby można było anulować
    > mandaty na "zmęczenie" to nikt by ich nie dostawał.
    > Zostaje Ci tylko zapłacić.

    To bardzo Ciekawe co piszesz! jest wiele takich sytuacji naprawdę
    krzywdzących ludzi, z których krwiopijcza RENOMA zdarła pieniądze!
    Jest tez wystarczająco wielu ZUPEŁNYCH, kombinujących gapowiczów! Jest
    ich wystarczajaco duzo by RENOMIE sie dobrze wiodło! Sądy są chyba po
    to by dociekać PRAWDY! Przeprosiłem - skasowałem na miescu cały bilet!
    Mało tego! Żeby udowodnić, że nie kombinuję i nie jestem gapowiczem,
    pokazałem im bilet na kolejkę, z której wczesniej się przesiadłem do
    autobusu - bilet za 6,80 zł. Czy tłumacząc to wszystko w sądzie,
    pokazując te bilety, bilet na kolejkę, będe musiał zapłacić tym
    cwaniakom? Są rózne sytuacje ale ta jest chyba zupełnie prosta! Tylko
    ostatni idiota skasowałby bilet za 0,25 zł, licząc, że przekona
    kanarów! WSZYSTCY wiedzą, że z nimi nie ma dyskusji więc równie dobrze
    mozna nie kasować biletu WCALE bo wyjdzie na to samo! Mi nie chodzi o
    nich - bo to są DRANIE i mogę się odwoływać jak do ściany, oni zapłacą
    za podłość bo niestety jest tak, że zło, ktore człowiek czyni drugiemu
    wraca do niego! Mi chodzi o szansę wygrania tego w sądzie, gdzie
    opowiem w szczegółach to co Wam! No nie wierze, że wszystko upadło juz
    tak nisko! ZAWSZE KASUJĘ bilety! Po co miłabym sie bawic w takie
    bzdury, a potem biegać po sądach odwoływać się? Dla głupich 2,50 zł?
    Ludzkość upada na dno - morale już nie istnieją - wszyscy chcą sie
    tylko nachapać, okrasć innych, a RENOMA to spółka przestępcza pod
    płaszczykiem prawa - podpłacają komu trzeba i sa BEZKARNI! Przeciez to
    logiczne - taki jest świat! Teraz się wszedzie gada o końcu świata w
    2012, w mediach nagłosnione to na maxa... niech walnie wreszcie to
    wszystko. Sorry ludzie, ale mam jeszcze inne osobiste problemy i
    jestem zdołowany - dodatkowow pare dni temu wybuliłem tysiaka za
    lakiernika bo mi jakis patafina na parkingu bok samochodu skasował.
    Mam dość! Jeszcze te gnoje z renomy!

  • 8. Data: 2009-06-24 19:50:30
    Od: r...@m...com

    > obstawili wyjścia więc dałem im dowód

    I tu błąd.

    Nie dawałbym żadnego dokumentu tożsamości, niech wzywają policję.

    Policji wytłumaczyłbym na spokojnie to co im tłumaczyłeś.

    Nigdy nie należy się śpieszyć z wręczeniem dowodu.

  • 9. Data: 2009-06-24 21:00:04
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Myszkin wrote:
    > Błagam POMOŻCIE! Żadko jeżdżę autobusami i dziś akurat się zdarzyło.
    (...)

    Nieumyślnie, ale jednak złamałeś przepisy - nie zapłaciłeś za przejazd
    do momentu kontroli. Gdyby Cię nie złapali, taki stan by pozostał.
    Anyway, zdarza się, a 150zł to nie majątek.
    Bądź mężczyzną. Już troche późno, bo pewnie narobiłeś w busie scen jak
    baba ze straganu - no ale chociaż teraz ochłoń i zapłać.

    P.

  • 10. Data: 2009-06-24 21:06:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]

    To bardzo Ciekawe co piszesz! jest wiele takich sytuacji naprawdę
    krzywdzących ludzi, z których krwiopijcza RENOMA zdarła pieniądze!

    Icek