  • 91. Data: 2009-06-26 18:33:05
    Temat: Re: Bardzo proszę o pomoc! RENOMA - ZŁODZIEJE!!!
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisali:

    > Jak nie ma dokumentów w ogóle przy sobie to jeszcze gorzej dla niego.
    > Posiedzi w komisariacie, az mu te dokumenty ktoś w zebach dostarczy,
    > albo zidentyfikują go w inny sposób.

    W jaki?

  • 93. Data: 2009-06-26 18:33:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Czabu <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisali:

    > Ciekawy też jestem, co byś zrobił gdyby Cię kontrolerzy nie złapali, a Ty po
    > przejeździe zorientowałbyś się, że zapłaciłeś za przejazd za mało. Czy przy
    > najbliższej jeździe autobusem skasowałbyś podwójny bilet? Wsiadłbyś w

    Wystarczy przedrzec i wyrzucic.

  • 92. Data: 2009-06-26 18:33:05
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    > Pasażer. Było okazać dokumenty a nie stawiać się, a potem dokumentować,
    > że się miało bilet.

    Bzdura.

  • 94. Data: 2009-06-26 19:23:35
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Alojzy Zakalec" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    a ty NIGDY nie jechałeś? (nie z premedytacją)
    tylko szczerze.

    Pewnie każdemu się zdarzyło. Ale to nie powód aby potem jęczeć i beczeć jak
    baba;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 95. Data: 2009-06-26 19:39:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alojzy Zakalec wrote:
> [...]
    wiadomościnews:dbe85b5c-a2e2-4302-8302-6fe03bf7304b@
    g20g2000vba.googlegroups.com...

    > a ty NIGDY nie jechałeś? (nie z premedytacją)
    > tylko szczerze.

    juz pisałem.
    tak jechałem.
    wsiadlem i zamyslony zapomnialem skasować bilet. Kosztowalo mnie to
    ówczesne 47 zł czy jakoś tak.

    Tylko nie robiłem z siebie sieroty. Sprawa była oczywsita. Moje
    gapiostwo, moja strata.

  • 96. Data: 2009-06-26 19:44:08
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 26 Cze, 21:23, "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    j20g2000vbp.googlegroups.com...

    > Pewnie każdemu się zdarzyło. Ale to nie powód aby potem jęczeć i beczeć jak

    Nie jak baba, tylko jak facet! ;)
    Nie zapominaj, że kobiety są silniejsze psychicznie od facetów, są
    również odporniejsze na ból fizyczny, znacznie lepiej radzą sobie też
    np z samotnością itp, itd. 95% samójstw w wyniku złamanego serca
    popełniają faceci.
    BABA to TWARDA sztuka! ;)

  • 97. Data: 2009-06-26 19:49:20
    Od: Myszkin <p...@w...pl>

    On 26 Cze, 21:39, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > ówczesne 47 zł czy jakoś tak.
    >
    > Tylko nie robiłem z siebie sieroty. Sprawa była oczywsita. Moje

    Nawet nie porównuj tej sytuacji do mojej - to zupełnie co innego -
    jechałeś na gapę i nie miałeś żadnego przekonuj acego-logicznego
    dowodu, że nie skasowałeś przez zapominalstwo!

  • 98. Data: 2009-06-26 19:52:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Wystarczy przedrzec i wyrzucic.

    Nie nie nie.
    Trzeba jeszcze dobrowolnie zapłacić karę.
    Przecież jechał bez biletu.

  • 99. Data: 2009-06-26 20:04:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Myszkin wrote:

    > Nawet nie porównuj tej sytuacji do mojej - to zupełnie co innego -
    > jechałeś na gapę i nie miałeś żadnego przekonuj acego-logicznego
    > dowodu, że nie skasowałeś przez zapominalstwo!

    A kogo obchodzą jakies tam dowody.
    Masz mieć bilet, a nie chęci.

  • 100. Data: 2009-06-26 21:10:10
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Myszkin napisał(a):

> [...]
    > również odporniejsze na ból fizyczny, znacznie lepiej radzą sobie też
    > np z samotnością itp, itd. 95% samójstw w wyniku złamanego serca

    Jaki Ty mądry jesteś.
    Na każdy temat masz coć do powiedzenia i stanowczym tonem.

    Może, tak samo stanowczo, powinieneś zanieść w zębach te 153 zł do Renomy i
    odszczekać to, co tutaj napisałeś?

    BTW dziwnie coś mi trolem śmierdzi.

    Mariano Italiano