  • 1. Data: 2009-06-24 14:32:44
    Temat: Mam komorke, zepsula sie klawiatura, tel wydzwonil na 0-700 2000 zlotych
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Witam

    Czy sto teoretycznie na bazie innego watku mam przemyslenia. Gdzie to moze
    byc w przepisach ?

    Mam komorke. Zepsuta klawiature. Komorka sama wydzwonila mi 2000 zlotych na
    0-700.

    Kto zaplaci za rachunek ? Komorka? Oprator komorki ? Posiadacz komorki ?

    Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?

    Icek

  • 2. Data: 2009-06-24 14:37:45
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Icek wrote:

> [...]
    >
    > Kto zaplaci za rachunek ? Komorka? Oprator komorki ? Posiadacz komorki ?
    >
    > Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?
    Zapłaci psychiatra abonenta :D

    --
    Maciek

  • 3. Data: 2009-06-24 14:58:08
    Od: <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <f...@e...one.nospam.pl> napisał w wiadomości

    > Zapłaci psychiatra abonenta :D
    >
    > --
    > Maciek

    ja stawiam na abonenta ,może jeszcze dorzuci koszty komornika

    jhr

  • 4. Data: 2009-06-24 16:28:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Icek wrote:
> [...]
    > 0-700.
    >
    > Kto zaplaci za rachunek ? Komorka? Oprator komorki ? Posiadacz komorki ?

    Osoba mająca podpisaną umowę z opertorem na tej karcie sim.

    > Zakladam, ze posiadacz. Pytanie czemu nie operatotr ?

    Bo operator nie ma zepsutej komórki.

  • 5. Data: 2009-06-24 17:34:18
    Od: r...@m...com

> [...]
    > byc w przepisach ?
    >
    > Mam komorke. Zepsuta klawiature. Komorka sama wydzwonila mi 2000 zlotych na

    Jakoś sobie tego technicznie nie wyobrażam, zwłaszcza bez wiedzy właściciela...

  • 6. Data: 2009-06-24 17:34:20
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Bo operator nie ma zepsutej komórki.

    ale ja wyprodukowal ?

    Powaznie pytam sie o podstawy prawne. Z czego to wynika ?

    Icek

  • 7. Data: 2009-06-24 17:39:12
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    r...@m...com pisze:

    > Jakoś sobie tego technicznie nie wyobrażam, zwłaszcza bez wiedzy właściciela...

    teraz te komórki intelygentne są, panie ...

    Wojtek

  • 8. Data: 2009-06-24 17:46:55
    Od: r...@m...com

    > teraz te komórki intelygentne są, panie ...

    Dialer pod Symbiana lub WM? bo na javie chyba by ne poszło...

  • 9. Data: 2009-06-24 18:23:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@p...pl>

    Icek pisze:

    > ale ja wyprodukowal ?

    Który z operatorów produkuje telefony dla potrzeb własnej sieci?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    GG: 291246, skype: kenickie_PL

  • 10. Data: 2009-06-24 18:32:24